Terug naar overzicht
Als je tijd genoeg hebt en je vind het leuk kun je hetzelf doen maar ik pesoonlijk zou er nooit aan beginnen. Denk dat het dan helemaal stressy wordt
Wij hebben een zaal vrij van traiteur en zouden nooit een all in formule nemen. We zijn niet zo voor het zit en eet feest en willen het moderner!De menu staat al vast en de zaal wordt gedecoreerd naar onze zin maar wordt door de eigenaars van de zaal gedaan! Heel gemakkelijk dus en niks stresserend
Wij hebben ook een zaal genomen vrij van traiteur...Wij nemen ook mensen in bijberoep om het eten te maken, de fotografe, drank vrij goedkoop, ...En wij spare daar echt wel HEEL VEEL mee uit!Voor ons hoeft het net zoals Nathalie te stijf en te perfectionistisch zijn
Ik heb geen idee wat er allemaal in die formulie zit maar ik vind dat niet veel.Wij betalen bijna 80 euro voor een all inclusive prijs.. (receptie + avondfeest met voorgerecht, soep, hoofdgerecht geserveerd aan tafel + dessertenbuffet + drank van begin tot einde) en ik vond dat zelfs al meevallen. Zo weet je op voorhand perfect hoeveel je zal moeten betalen en wij hadden zelf ook niet zoveel zin om daar veel tijd in te steken maar dat hangt een beetje van het budget enzo af en wat jullie willen..