Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen pff

16-3-2013 19:27:01
Ik moet het even kwijt...

Vandaag mijn zus nog eens gezien. Zij is mijn getuige en organiseert ook mijn vrijgezellen. Een tijdje geleden zei ik haar dat ze gerust beroep mocht doen op mijn vriendinnen, zodat ze die dag niet alleen moet organiseren.
Via een vriendin wist ik wanneer ze afspraken :-)
Maar wat mijn zus nu zei, ben ik heel hard van geschrokken! Ik stel mij dan de vraag, zijn dit dan vriendinnen?
In het totaal zouden we met 16 zijn op mijn vrijgezellen. Een grote bende dus. Van die 16 personen hebben er maar 4 gereageerd op mijn zus haar vraag om eens af te spreken om de dag te bespreken. Blijkbaar is er maar 1 iemand afgekomen op die dag! Het was dus enkel mijn zus, een hele goede vriendin, en mijn superenthousiaste schoonzusje. Met 3 maar, van de 16! Ik vind dit super erg! Mijn zus zei dat de andere 3 op het laatste moment afgezegd hebben!
De ene kan er niets aan doen, want die staat in sociale sector, en wist pas maar avond ervoor dat ze moest wisselen van dienst...
En andere 2, de ene was het totaal vergeten en de andere had een uitvlucht, maar waarschijnlijk was het voor haar té ver om te komen.
Kijk, ik ben daar echt niet goed van. Of mag ik me daar niet zo druk in maken?

Ik moest dit fkes kwijt. Mijn zus vond dit heel erg voor mij! Maar die goede vriendin, die er ook bij was, zei dat ze met een team zitten die een prachtdag aan het organiseren zijn voor mij en dat ik er niet mee moet inzitten. Ook zei ze dat het organiseren van een vrijgezellen niet mag vergeleken worden met vriendschap...

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 925

nancy
31-3-2016
 Meld misbruik16-3-2013 19:37:45

Ik denk dat het nog wat te vroeg is, hoe dichter bij de dag komt hoe meer reactie en enthousiasme je van iedereen krijgt. Wij trouwen nu vrijdag 22 maart en de laatste 14 dagen is iedereen wakker geschoten om hun aanwezigheid op ons feest te bevestigen, werd ik ook gek van maar ja, voor jou is dit een belangrijke dag en je zit af te tellen maar voor andere is dit nog "ver van hun bed"

Nog niet panikeren, komt wel goed

wendy
7-9-2013
 Meld misbruik16-3-2013 21:37:09

Toen wij een vrijgezellen organiseerden was dit ook zo, en waren wij ook gedegouteerd... Maar uiteindelijk, hoe groter de groep, hoe moeilijker het wordt om het eens te zijn over iets... Laat het organiseren maar over aan een select groepje, die jou het beste kent, en als al die anderen er op het feestje zelf zijn, is dat toch het belangrijkste? Geniet er maar gewoon van!!!

debora
18-7-2014
 Meld misbruik16-3-2013 21:58:35

Ik moet eerlijk zijn, dat bij ons met vrienden afspreken ook altijd een heel gedoe is hoor! Wij zijn ook een vrijgezelle aant organisere en hebben uiteindelijk toch maar afgesproken om via facebook iedereen int bericht te zetten en zo ideeën uit te wisselen.
Iedereen is er echt enthousiast over, dus daar ligt het probleem niet.Maar de meeste hebben wisselende uren en weten het niet op tijd enzo...

Dus zou mij er echt nie druk in maken. En als het uw dagje is, gewoon genieten met de meiden die het wel de moeite vonden om mee te gaan. Als ge constant ga stresse hierom, hebt ge eigenlijk niks meer aan uwe vrijgezellen he!

Gewoon van u afzetten en de anderen het laten regelen...

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik17-3-2013 0:20:19

Ik herken het eigenlijk wel een beetje. Ik heb aan een vriendin gevraagd om dit te organiseren.. Ik heb haar namen opgegeven wie ik er graag zou bij hebben die dag, nu heb ik eens gepolst bij een vriendin en ze heeft gezegd dat er nog niemand haar daarover heeft aangesproken ofzo. Ik vind dat er verdacht heel weinig gesproken wordt over mijn vrijgezellen. Ik heb momenteel het gevoel dat het een flop zal worden maar blijkbaar ben ik toch niet de enige.. Misschien schieten ze gewoon wat later in actie maar binnen een maand zou het al zo ver zijn.. Ik vind over het algemeen dat de mensen hebben dat het nog ver weg is onze trouw.. Ben ik dan echt zo abnormaal en is 1,5 maand dan echt nog zo lang?? Ik wordt er echt zot van!!

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik17-3-2013 8:29:09

Ja bij ons idem! Ook maar 3 man afgekomen, maar dan zeggen ze het ligt ni aan u maar aan u vriendin :( maarja daar ben ik vet mee als ik dit lees ben ik blij dat het niet alleen bij mij is eerlijk gezegd ;) overtlaatst vroeg ik mijn vriendin of ze er nog 3 wou bijvragen en ze zei doodleuk neen! :( Maja ik word er ook echt zot van!!

Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik17-3-2013 10:25:57

wij zijn ook bezig met een vrijgezelle te organiseren, we zijn met een 12tal en we zijn met welgeteld 3 die de boel trekken. maar dat wil helemaal niete zeggen dat de rest geen goede vrienden zijn! dat komt helemaal goed! het wordt een superdagje waar iedereen enthousiast zal aan meedoen. het is nu eenmaal zo dat het gemakkelijker regelen is met minder man. geen zorgen! xx

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik17-3-2013 13:47:00

goh ja... je hebt nu eenmaal altijd trekkers en volgers in een groep, denk ik... en zoals al aangegeven; soms is het gewoon makkelijker om met minder volk iets te plannen dan met een grote hoop!
maar ik snap wel dat het anders voelt natuurlijk :-) zou ik ook hebben, denk ik!
mijn getuige (beste vriendin) is daar zelf (zegt ze) niet zo goed in (is niet waar hoor, maar zij vindt dat :-)), maar een andere goede vriendin heeft meteen aangeboden om haar te helpen! Dus voor mij maakt het niet uit of er nog anderen uit mijn grote 'hoop' vrijgezellendeelnemers mee gaan helpen of niet; ik weet dat ik een superleuke dag ga hebben :-)

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik20-3-2013 14:34:06

Bij mij soort gelijk verhaal. Toen ik mijn getuige aan de lijn kreeg dat ze het echt niet meer zag zitten omdat niemand meewerkte, heb ik eens enkele vriendinnen aangesproken en zij zijn dan direct mee aan de kar beginnen trekken. Ondertussen heb ik het idee dat alles vrij hard op punt staat. Af en toe moet je bridezilla eens laten spreken hé :-D

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik21-3-2013 10:34:49

Niet van wakker liggen.

Mijn vrijgezellen wordt georganiseerd door mijn getuige, mijn bruidsmeisje en mijn zus. Mijn getuige doet het meeste hiervoor.
De rest van de groep is er bewust uitgehouden.
Met zo een bende iets organiseren is een ramp dus je zal een des te mooie dag hebben georganiseerd door een select groepje.
Organisatie staat veeeeeer van vriendschap.
Je mag dat niet aan je hartje laten komen.
De belangrijkste mensen zijn er mee bezig :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...