Terug naar overzicht
Hoi Debby,Jullie namen, de datum, het uur van de ceremonie of huwelijksviering.Om hoe laat en waar het feest doorgaat.Verwittigen voor .. (datum).Jullie gsm nummers voor als de mensen moeten verwittigen.Mss een cadeautip of rijmpje hierop.Dit is volgens mij het voornaamste...
Zijn er hier veel die met een extra kaartje werken en zo ja waar zetten jullie de feestzaal n gedicht voor de cadeau
Wij werken met 1 uitnodiging. Voor iedereen is het receptie en avondfeest.Wij doen een grote bbq met daarna een dansfeest.Ons gedichtje voor cadeautip isWillen jullie ons iets schenkenen zitten jullie nu iets te bedenken?Wij zitten ruimschoots in onze spullenen hebben liever iets om ons spaarvarkentje te vullen...
Wij werken met 1 basisuitnodiging voor de avondgasten + een kaartje voor diegene die we graag bij de ceremonie hebben + een kaartje met onze adressen (van ons en van onze ouders) + een routekaartje van de feestzaal zelf. Voor diegene die pas vanaf het dessert komen hebben we een aparte uitnodiging. Als cadeautip hebben we = Omdat wij op huwelijksreis gaan hebben bloemen bij ons geen lang bestaan. Willen jullie ons toch iets schenken, dan mogen jullie altijd aan ons spaarvarkentje denken ..en dan rekeningnummer.
Als je op Google "trouwuitnodiging" typt, vind je ook veel websites met tips en wat er zeker allemaal op je uitnodiging moet staan. Succes!
Wij hebben met 3 aparte uitnodigingen gewerkt wat wel duurder uitkwam. Nu hadden wij wel een korting van 25% waardoor het eigenlijk even duur uit kwam dus hebben we toch daarvoor gekozen.. :)Ik heb eens een uitnodiging gekregen met een apart kaartje en ik vond dat minder, ik denk zelf dat ik het kaartje ondertussen kwijt ben dusja.. Maar dat is een persoonlijke mening.
Wij kiezen ook voor 3 uitnodigingen ipv kaartjes. De man van de winkel waar we gaan zei dat dit goedkoper zou uitkomen ook. Hij rekent niet zoveel extra aan om de tekst wat aan te passen. Bij ons zal er gewoo. Het rekeningnr staan bij kadotip. Ik hou zo niet van rijmen en dichten ;-)
Wij werken met 1 uitnodiging en verschillende kaartjes voor erbij.Daar zal op komen te staan: wij en onze oudersnodigenx uit op de receptie (of het avondfeest) ter gelegenheidvan hun huwelijk op (datum)van 17u-19u.graag verwittigen voor (datum)tel (nr) + mail (adres)envelopje / rekeningnummerop de achterkant komt het kaartje en de wegbeschrijving van de feestzaal