Terug naar overzicht
ik hoop dat ze mij cupcakes laten bakken (ik maak echt lekkere cupcakes, hihi) en een uurtje tijd voorzien tijdens de vrijgezellen zodat ik die kan verkopen en een centje bijeen kan verzamelen of wat ook heel leuk is, is een goedkoop kleedje kopen (H&M of Zara) en dit vol hangen (gebruik toespeldjes) met van die mini Haribo snoepzakjes en ook wat grotere snoepjes. Hoe groter of hoe uitdagender de snoepjes, hoe meer geld. Geloof me, die werkt en je kan er serieus wat geld met bijeen sparen.
Zo ziet mijn droomdag er uit voor mijn vrijgezellen maar ik vrees er voor dat het bij mij zo goed zal worden.. :)Ik vind het idee van Charlotte van de snoepjes wel leuk..
Jaa, ik moet eerlijk zijn. zo voor dingen van men lijf te laten afsnoepen enzo ben ik zelf ook nie, dus wil ik da haar ook nie aandoen!Zou haar graag eigenlijk vantevoren opdrachten geven, zodat ze door de week al centen kan inzamelen, die dag draait het enkel om genieten...Ja Silke, voor mijne vrijgezelle heb ik toch ook al paar dinges gezegd dat ze echt nie mogen doen, want dan doe ik daar nie aan mee...Zoals mij verklede als hoer, dingen van men lijf laten afsnoepe, of tekenen op men lijf...Het is de bedoeling dat er die dag genoten wordt, bij mij draait het om met vriendinnen weg te zijn en nie om mij slecht te voelen die dag...Ben al blij dat ze er precies allemaal mee akkoord gaan
Om centjes in te zamelen voor mijn vrijgezellen hebben mijn zussen en vriendinnen een carwash georganiseerd (met als slogan: Wash my ride for the bride). Familie, vrienden, buren konden langskomen en hun auto laten wassen voor 10€. We hadden ook drank en versnaperingen voorzien. Het was fantastisch weer en een gigantisch succes. We hebben 700€ verdiend dus daar konden we al eens wild mee gaan :) Veel hangt natuurlijk af van het weer. Ik denk dat het zo'n 30° was dus iedereen is blijven hangen waardoor we ook veel drank en eten verkocht hebben. En ik vond die dag bijna even leuk als mijn vrijgezellen zelf :)
Hanne!! Je bent mijn heldin :D Zalig idee!! Ga ik ook onthouden X
Oooo amai, das inderdaad een zalig idee!! Nu nog hopen op het goei weer :D