Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Check!

17-3-2013 9:19:28
Dit weekend onverwacht heel wat in orde kunnen brengen: Ik heb ondertussen mijn juwelen (vorige week kunnen kopen aan de helft korting, me happy!) en ben bij de bloemiste de bloemen gaan bespreken, met de richtlijnen van de verloofde bij.

Gisteren heb ik een hemdje gevonden voor onze bruidsjonker, dus die is nu helemaal gekleed. Nu kan mijn schoonzus to be, die een fantastische ontwerpster is, beginnen aan de jurk voor het bruidsmeisje, wat ik best spannend vind. Ook heb ik schoenen gevonden, heel toevallig en ruimschoots binnen budget, dus ik heb niet getwijfeld. Wel, misschien even, omdat ik niet gewoon ben om op hakken te lopen ;) En bij het rondneuzen in de Inno heb ik goedzittend ondergoed gevonden dat comfortabel zit, en niet al te duur. Mooie lingerie houd ik voor op de huwelijksreis. (Ik denk dat we daar beiden meer aan zullen hebben, haha) Dus ik heb reeds alles, al twijfel ik of dat ik misschien niet nog een bruidstasje moet aanschaffen, want waar steek je je portemonnee en je zakdoek en je sleutels en je gsm? Zijn er nog bruidjes die kiezen voor een bruidstasje? Zo ja, waar halen jullie dat?

En het allerleukste: Onze save-the-dates zijn toegekomen en we zijn er beiden echt weg van! Dus deze middag ga ik lekker kaartjes schrijven :)

Saar
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 577

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...