Nu Online
Momenteel zijn er 826 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

7 september 2012, wat 'n dag!!!

17-3-2013 11:16:27
Hoi bruidjes,

bij deze de link naar de foto's van onze 'weddingday'.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151503729019...

7 september werd ik wakker en zag een stralende zon.Samen met mijn dochter nam ik eerst een lang ontspannen bad. Hierna kwam de styliste ( zowel make-up als haar) aan die mij onder handen nam alsook de getuige. Samen met de vrouwelijke fotografe werd het een top(voor)middagje keuvelen onder vrouwen!
10 voor 3 kwam de oldtimer aan ( zo'n mini geval waar je lekker dicht bij elkaar zit) die met het mooie zonnetje dakloos was.
Ik had tranen in mijn ogen toen ik traag met mijn dochter naar het gemeentehuis gevoerd werd. Ik zag haar zitten, mijn kleine prinses, voelde me intens gelukkig en keek natuurlijk ernaar uit om mijn zoon en ventje te zien staan.
Niels had samen met Baptiste de familie en getuigen opgewacht aan onze feestzaal, van waar ze samen in de limo naar het gemeentehuis gingen. De genodigden gingen gemeentezaal binnen en kregen een dia te zien van ons levens en liefdesverhaal.
Intussen kwam ik aan... en daar stonden ze, mijn prachtig ventje en al even knappe zoon Baptiste ( ik heb nooit kledij gezien van vooraf dus eveneens voor mij een complete verrassing).
In het gemeentehuis hadden we een compleet gepersonaliseerde ceremonie, echt super, met everything van michael bubblé op de achtergrond mochten we elkaar eindelijk als man en vrouw kussen!
Mijn zoon zat de ceremonie voor ( mocht met hamer kloppen) gaf de ringetjes aan, gaf het trouwboekje aan... helemaal geen stijf gedoe, maar pure, hartelijke momenten!
Hierna lieten we de duifjes los en gingen we snel naar de feestzaal.
We hebben voor een klein huwelijk gekozen, enkel dichte familie ( geen tantes, nichten...) en beste vrienden. Hierdoor had ik geen enkel moment stress.
Onze locatie was prachtig, een mooie tuin, overal weide rondomrond, rust ; heerlijk gastronomisch eten, super gastheer en vrouwOm de gasten te fotograferen hebben we een drop-wall laten maken met onze initialen en iedereen kreeg 'zotte' gadgets om op de foto te staan, was super!
Halverwege de receptie kwam een buikspreker een act doen, niet te lang, niet te kort, we kregen enkel lof, we lagen constant in een deuk van het lachenNa de resceptie volgde het super avondfeest, met een prachtige speech van mijn ventje; opnieuw vreugdetraantjesEr werd gedanst, gelachen en goed gegeten
Om u 5u30 vertrokken we richting de b&b.
Het was echt een heerlijke dag, ik zou het nooit anders gewild hebben.

foto's : Mieke Vranken
Feestzaal : restaurant de Nieuwe Polygone Zonnebeke
Jurk : Linea raffaeli -> la sposa

Na het huwelijk vertrokken we op honeymoon, een 4 tal dagen romantiek, het was echt zalig.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151503729019...

lieselot
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 2081

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik17-3-2013 11:29:34

Leuke foto's! Bedankt voor je verslagje deze periode komen er zo weinig op het forum bij! Wij gaan zelf naar Sicilie voor een paar dagen op honeymoon. In Venetie zijn we een paar jaar geleden eens even onder ons getweeen geweest, zeer romantisch...

Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik17-3-2013 11:38:47

Supermooie foto's , dikke proficiat! Ik wil ook in zee gaan met m'n kleed maar wil niet dat ze voor de vuilbak is. Hoe heb jij je kleed proper gekregen ?

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik17-3-2013 11:39:57

Super! Wat ben jij een knappe vrouw seg! ;)

lieselot
7-9-2013
 Meld misbruik17-3-2013 11:48:22

héhé; bedankt voor de leuke reacties!W
at betreft de jurk in zee, geloof t of niet, ik heb t gewoon opgehangen, eens gedroogd het zand afgeklopt en hij was weer perfect schoon :-) geen droogkuiskosten dus...

Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik17-3-2013 11:51:55

Oh echt! Zou wel super zijn! :) mijn vriend is bang dat er in zijn donkerblauw kostuum zoutkringen zullen komen en er niet meer uit zullen geraken. Hmm twijfel twijfel :)

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik17-3-2013 12:45:25

Heeeeeel mooi :)¨Proficiat

jonina
17-5-2014
 Meld misbruik17-3-2013 13:38:10

amaiiiiiii Prachtig!

zo moooiiiiii
super dikke proficiat!
xxxx

Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik17-3-2013 14:44:08

Mooie foto's!
Ik vind jullie ideetje van de tafelindeling wel leuk gevonden. Welke snoepjes en bijpassende teksten hadden jullie nog?

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik17-3-2013 15:57:42

knap zowel de fotos als jullie zelf nog heel veel geluk

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik17-3-2013 16:44:32

Proficiat!
Hele mooie foto's en jullie zagen er prachtig en stralend uit!
Heel veel geluk gewenst!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik17-3-2013 17:33:50

Proficiat!!! Leuk verslagje, maar ik kan spijtig genoeg je foto's niet zien

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik17-3-2013 17:52:04

Prachtige foto's van een fantastische dag! Dikke proficiat en veel geluk!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik17-3-2013 18:44:01

heb ze kunnen zien ;-) heel mooi!!!

edith
29-6-2013
 Meld misbruik17-3-2013 19:26:07

Hey lieselot, ik kan de foto's spijtig genoeg niet zien. Ben je van de streek Zonnebeke? Ik ben afkomstig van die hoek waar uw feest was. :)

shalane
21-6-2013
 Meld misbruik17-3-2013 20:53:12

heel mooie foto's! Mooi koppeltje :)

Waar heb je die drop-wall gekocht? super leuk idee!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik17-3-2013 21:39:41

PROFICIAT!!! Jullie zijn werkelijk een prachtig koppel met hele mooie kindjes.
Jullie straalden op de foto's.
Nog veel geluk verder samen...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-3-2013 10:46:14

Proficiat, mede 7-september bruidje!
Het was een hele mooie dag :-) perfect weertje!!
Heel mooie jurk en prachtige oorbellen ook!
Jullie zagen er super gelukkig uit, stralen op elke foto - heel mooi!
Geniet nog maar lang na en veel geluk in de toekomst!

groetjes
Sandra

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik18-3-2013 11:47:23

Prachtige foto's ! Jullie stralen idd op alle foto's...
Proficiat en nog veel geluk met jullie mooie gezinnetje !

Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik20-3-2013 19:43:25

Waar hebben jullie die achterwand bestelt met jullie initialen op?

lieselot
7-9-2013
 Meld misbruik25-3-2013 19:23:09

goedkope prijs kunnen bekomen op www.uzoektuvindt.be

Julie
28-6-2014
 Meld misbruik27-3-2013 11:46:16

Dag Lieselot!

Wie heeft je haar en make-up gedaan als ik mag vragen? :) Heel mooi!

Inge
24-8-2013
 Meld misbruik17-4-2013 8:36:34

dag Lieselot,
Waw supermooie foto's!! en je kindjes zooo mooi!
Vanwaar heb je je juwelen besteld? Etsy? zo ja via welke shop?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info