Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vermageren; de queeste van iedere vrouw

17-3-2013 12:04:43
Hallo luitjes

Na het gaan samenwonen met mijn vriend ben ik (zeer veel) 10kg verdikt. Nu is dit er al af door te dieten, maar ik zou voor de trouw nog een extra 7-10 kg willen vermageren. Nu lijkt het alsof er gewoon niets meer afgaat. Ik ga per week 4-5x gaan zwemmen, ik zit op de hometrainer. Ik eet gezond volgens dietiste (uitgezonderd gisteren op een verjaardagsfeest). Heeft er iemand nog tips? Ik heb al meerdere keren aan mijn dietiste gevraagd om mij op iets strenger te zetten, maar omdat ze niet 'luistert', ga ik er ook niet meer heen.

Groetjes

Esperanza
28-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 748

diny
21-6-2014
 Meld misbruik17-3-2013 12:46:28

Hoi Esperanza

Om strenger te gaan zou ik er idd ook mee opletten want hiermee kan je echt een jojo effect bereiken. Beter dat het iets trager gaat mr dat de kilo's dan wegblijven.
Verlang gewoon niet teveel in 1 keer. Als je gezond eet en regelmatige beweging hebt ben ik er zeker van dan het zal lukken. En vergeet ook niet dat spieren meer wegen dan vet hé, mss dat daarom je weegschaal hetzelfde aangeeft.
Mr ben zeker dat het je zal lukken om voor je trouw er nog wat af te krijgen!!
Positief blijven en gewoon verder doen, en mss eens 's avonds de koolhydraten laten.
Voor mezelf helpt dit ook. Ik eet dan gewoon een grote portie mager vlees of vis en veel groentjes. Koolhydraten hebben nml 6u nodig om te verteren

Veel succes nog en op naar een zalige dag

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik17-3-2013 14:40:58

Je eet gezond...maar de vraag is natuurlijk: hoeveel?
Indien je vlug en drastisch wilt vermageren, moet je ervoor zorgen elke dag "honger" te voelen.
Eet dan een stukje fruit drink wat water, om dat hongergevoel wat te stillen.
Tijdens je maaltijden eet "kleine" hoeveelheden.
Op de duur zal je lichaam zich hier wat aanpassen en zul je minder honger voelen en vet opbranden.

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik17-3-2013 19:36:44

Kan zijn dat je even `op hold` staat, maar dat je daarna weer verder vermagert.

Alternatief is ook dezelfde hoeveelheid innemen, maar meer sporten!
Belangrijk is zeker zes keer per dag eten.

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik18-3-2013 7:47:55

Ik zou zeker niet tegen de adviezen van je dieetiste ingaan. Je kan wel eventueel een andere dieetiste om advies vragen.
Heb je je maten al eens opgenomen? Misschien dat je in kilo's namelijk niets verliest maar bijvoorbeeld wel in omvang.
Omdat je veel sport ontwikkel je spieren, deze spieren wegen meer dan vet. Bij sporten moet je wel zorgen dat je voldoende eet. Anders gaat het zeker niet goed. Je lijft moet niet zijn spieren gaan opgebruiken om aan energie te komen.
Op hold staan, wat Ne zegt, kan ook zeker. De ene keer gaat het toch beter als de andere keer. Ligt er net aan wat je lijf nodig heeft gehad.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...