Terug naar overzicht
Hoi EsperanzaOm strenger te gaan zou ik er idd ook mee opletten want hiermee kan je echt een jojo effect bereiken. Beter dat het iets trager gaat mr dat de kilo's dan wegblijven.Verlang gewoon niet teveel in 1 keer. Als je gezond eet en regelmatige beweging hebt ben ik er zeker van dan het zal lukken. En vergeet ook niet dat spieren meer wegen dan vet hé, mss dat daarom je weegschaal hetzelfde aangeeft. Mr ben zeker dat het je zal lukken om voor je trouw er nog wat af te krijgen!!Positief blijven en gewoon verder doen, en mss eens 's avonds de koolhydraten laten.Voor mezelf helpt dit ook. Ik eet dan gewoon een grote portie mager vlees of vis en veel groentjes. Koolhydraten hebben nml 6u nodig om te verterenVeel succes nog en op naar een zalige dag
Je eet gezond...maar de vraag is natuurlijk: hoeveel?Indien je vlug en drastisch wilt vermageren, moet je ervoor zorgen elke dag "honger" te voelen. Eet dan een stukje fruit drink wat water, om dat hongergevoel wat te stillen.Tijdens je maaltijden eet "kleine" hoeveelheden.Op de duur zal je lichaam zich hier wat aanpassen en zul je minder honger voelen en vet opbranden.
Kan zijn dat je even `op hold` staat, maar dat je daarna weer verder vermagert. Alternatief is ook dezelfde hoeveelheid innemen, maar meer sporten!Belangrijk is zeker zes keer per dag eten.
Ik zou zeker niet tegen de adviezen van je dieetiste ingaan. Je kan wel eventueel een andere dieetiste om advies vragen. Heb je je maten al eens opgenomen? Misschien dat je in kilo's namelijk niets verliest maar bijvoorbeeld wel in omvang.Omdat je veel sport ontwikkel je spieren, deze spieren wegen meer dan vet. Bij sporten moet je wel zorgen dat je voldoende eet. Anders gaat het zeker niet goed. Je lijft moet niet zijn spieren gaan opgebruiken om aan energie te komen.Op hold staan, wat Ne zegt, kan ook zeker. De ene keer gaat het toch beter als de andere keer. Ligt er net aan wat je lijf nodig heeft gehad.