TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
17-3-2013 17:23:39
Beste Bram, stuur gerust een mail met je gegevens. We draaien de muziek volgens je wensen. mvg www.discovideo.be
|
|
Jacky
|
|
|
Davy
|
|
|
B.
|
17-3-2013 19:53:03
Bram ... kijk vooral goed welke installatie de dj die je zou kiezen meeneemt. Horta is een erg grote zaal, waar de gemiddelde standaard discobar in het niets wegdeemstert.
|
|
Sara
6-10-2012
|
17-3-2013 20:27:51
hey bram, wij zijn ook in horta getrouwd en wij hadden vj cobra. geluid was zeer goed gedaan en het licht was ook perfect. de videoschermen gaven een extra cachet aan het geheel. Wij zijn ook fervente stubru fans en ook metal fans, dus er mocht wel wat anders bijzitten. wel ze hebben dat goed gedaan, de jeugd stond bijna altijd op de dansvloer en de ouderen hebben ook goe meegedaan. Wij hadden zelf wel als gasten een heel grote smakenmix dus er zijn ook wel steilen gespeeld die wij zelf minder vinden, ik vrees dat dat er een beetje bijhoort.
|
|
Bart
|
18-3-2013 11:03:58
Dag Bram,
Zaal Horta is een toffe plaats voor feesten met een groot aantal gasten.
Zelf zijn we reeds 25 jaar actief met het verzorgen van huwelijks-party's en hebben dus zeer veel ervaring!!! We spelen feesten over heel Vlaanderen en deels Nederland!
Bezoek gerust onze vernieuwde website www.partysound.be en vraag een vrijblijvende offerte.
Vriendelijke groeten, Bart...PARTYSOUND
|
|
Dirk
|
18-3-2013 13:07:41
Dag Bram, Zaal Horta is een magnifieke grote feestzaal. Op de agenda heb ik heel soortgelijk huwelijksfeest staan: zelfde plaats en zelfde richting muziek. Niet zomaar de klassiekers achter elkaar gooien maar nummers kiezen volgens de wensen van het bruidspaar én van de verwachte genodigden. Er waren wel wat aandachtspunten te overlopen qua praktische aanpak (licht en geluid) want zomaar op goed geluk zeggen dat alles goedkomt, is niet onze stijl. Na het laatste gesprek zijn we daar duidelijk doorgeraakt en weet iedereen waar hij aan toe is. Steeds bereid om ook vrijblijvend naar jullie wensen en opvattingen te luisteren! Partygreets! Dj Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Margot
4-10-2014
|
2-5-2013 0:38:40
Dag Bram!
Zou ik u mogen vragen wie jullie uiteindelijk als DJ hebben gekozen?
Wij zijn immers ook nog steeds op zoek :)
|
|
Bram
6-9-2014
|
2-5-2013 18:19:47
Dag Margot!
Wij zijn ook nog steeds op zoek. :)
Groetjes, Bram
|
|
Margot
4-10-2014
|
3-5-2013 23:21:46
Haha,het blijft toch écht een moeilijke zoektocht he ;)
Ik hou jullie op de hoogte indien wij iemand vinden !
Groetjes,
Margot
|
|
Kurt
|
5-5-2013 19:40:48
Indien jullie dj zoeken met ervaring in Horta mogen jullie me steeds contacteren. Draai nog iedere week in danscafé (18 tot 30-jarigen) en speel ieder weekend wel ergens een trouw- of bedrijfsfeest. En dit al 11 jaar ;-). mvg, Kurt
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|