Terug naar overzicht
Geachte els, als je intresse hebt en een betaalbare pro wilt kijk even op deze site onder videoperportages ik film in gans vlaanderen. u kan me mailen of met tel MVG filip.F.D.VIDEO-REPORTAGES
Een tip: koop zelf een camera, je hebt er al enorm goei voor zo'n 300 euro. Die kan je later erg goed gebruiken voor de kindjes ;)Je vraagt kennissen om alles te filmen. Wij hebben dit zo gedaan, en hebben een prachtfilm. Echt, hij is enorm chique. Bij windows zit een programma 'windows movie maker" en daarmee kan je zelf alles editen. Je kan knippen, plakken, titteltjes, enzo ertussen doen. Tis de moeite om het zelf te doen hoor.
Beste Els,Probeer eens bij :www.videomanie.be mvg
Wij hebben deze videograaf genomen:www.michielvanheesvideoreportages.nl Zeer betaalbaar en supergoed!Succes met kiezen!GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Hi Els,Indien je nog geen beslissing inzake ervaren cameraman genomen hebt contacteer me dan eens vrijblijvend. Ik kan je verschillende DVD's laten zien.Prijs ongeveer 325 euro alles inbegrepen.Opnamen vanaf 9 uur tot 2 uur 's morgens.Hopelijk ben ik op jullie trouwdag nog vrij.Groetjesfre4@telenet.be