Terug naar overzicht
Een tattoo? Een hangertje?
Armband, ketting, horloge.Je kan er eigenlijk wel alles voor gebruiken. Net wat je zelf graag wilt!
wij hebben wel trouwringen gekocht... maar aangezien mijn hubby niet altijd zijn ring zal kunnen dragen ( door zijn werk ) gaat hij hem ook laten tatoëren.Groetjes
Mijn toekomstige heeft ook gezegd als ik de ring niet verdraag dat hij een tattoo zal zetten op zijn ringvinger met mijn naam. ik was er wel van verschoten hoor want een naam tattoëren is toch niet niks. hij heeft wat verschoten van mijn reactie. dus ik weet niet of hij dat zal doen we zullen zien.een horloge laten graveren vind ik ook mooi. moest ik geen ringen kunnen verdragen dan zou ik een horloge gedaan hebben.
wij zetten ook een tatoeage, beiden op onze pols
Mijn verloofde laat ook een tattoo op zijn ringvinger zetten vanwege zijn beroep.In de tattooshop hebben ze hem wel aangeraden om alleen op de bovenkant van zijn vinger te tekenen omdat de onderkant vervaagt door teveel wrijving. En als je echt een ring wil met bvb 2 lijntjes, die niet te dicht bij elkaar te zetten. Op den duur zou dit in elkaar overlopen en wordt het één zwarte plek. (bij Koen Wauters zou dit zo zijn) Hij laat een symbool zetten waar mijn voorste letter en die van onze kinderen in verwerkt zit.Oh ja en een paar weken voor de trouw laten zetten zodat wonde mooi kan genezen.