Terug naar overzicht
Wij gingen vorige week naar een jubileum in die zaal en het eten was heel lekker.één ding is me wel opgevallen:Ze komen weinig rond met drank en zijn er zeker op zijn minst vriendelijk tegen de mensen.Dat is helaas want het eten was heel lekker.
Hallo Ine,Wij zijn 1 oktober in de Roerdomp getrouwd en het was er SUPER! Ik heb helemaal niet dezelfde ervaring als Astrid met De Roerdomp, en heb van alle mensen zowel op receptie als op avondfeest niets dan positieve reacties gehoord. Als trouwend koppel worden je ook alle zorgen ontnomen, enige wat je moet doen is op voorhand een lijst met tafel indeling doorgeven, ze stellen zelf een tafelplan samen, doen het onthaal, je krijgt een kamer met een kluis zodat je geld en envelopjes veilig liggen, ... En qua eten en drank zeer goed! Onze gasten zeiden dat ze qua drank méér dan genoeg kregen, nooit droog gezeten. Een aanrader is ook zeker het dessertbuffet njammie!Nog vragen, laat maar weten!GrtjsSofie
Profifiat met jullie huwelijk!Dankjewel voor de reactie!Het zal dus De Roerdomp worden...met dessertbuffet natuurlijk :-)Als je nog tips hebt, deze zijn altijd welkom.groetjesIne
hey,we zijn in mei in een andere zaal (driessent) van die eigenaar getrouwd. Wij hebben niets anders dan lofende woorden over de hele organisatie. Er was dus niets wat ik negatief kan zeggen. Ik zou zeggen, zeker doen. En niet twijfelen, want de plaatsen zijn er erg beperkt.