Terug naar overzicht
haha Jolma, we zitten echt op gelijke hoogte, ik wilde net eenzelfde bericht hier posten *nog 200 dagen* Morgen is eindelijk die ellendige 2 weg ;-) uitnodigingen bestellen we pas in juni waarschijnlijk (anders begin ik ze nu al uit te delen ;-) heb daar geen geduld voor hihi) bedankingen zullen we in mei over nadenken... ringen zijn al besteld!Wij hebben dit weekend met onze fotografe een gesprek gehad - wat een zalig mens :-) gaat heeelemaal goedkomen! superleuke ideetjes, sluit helemaal aan bij wie we zijn, echt tof! Verder vooral liedjes en teksten voor onze viering gezocht... Zoveel keuze, zo weinig tijd.... hihi
Nog veel plezier met de voorbereidingen! Hier nog 53 dagen te gaan :-)
Heerlijk gevoel als die 2 weg zal zijn é!Jullie schieten ook goed op met de voorbereidingen! Ja er was een super actie bij vistaprint waardoor we onze uitnodigingen aan bijna helft van de prijs konden bestellen...het onderwerp stond klaar dus hoefden enkel te duwen op bestellen. Ik kijk helemaal uit naar de postbode nu :)Wanneer gaan jullie de uitnodigingen uitdelen? Wij zouden graag hebben dat ze 1 maand op voorhand bevestigen (5/9 dus) maar de verlofperiode valt daar dan natuurlijk juist voor.
Wij trouwen op 11 mei en hebben begin februari de eerste uitnodigingen uitgedeeld. Wij trouwen in het weekend van Onze-Lieve-Heer-Hemelvaart en dat is een verlengd weekend (velen zijn vier dagen thuis), vandaar dat wij ze wat eerder wilden uitdelen om zoveel mogelijk mensen aanwezig te kunnen hebben. De etiquette zegt normaal twee à drie maanden op voorhand. Dat zou in jullie geval 5 juli à 5 augustus zijn. Ik zou gewoon kijken wanneer je nog eens heel veel mensen ziet en ze dan beginnen uitdelen. Zo bespaar je ook postzegels (was bij ons ook de grote reden om ze begin februari uit te delen).
wij gaan ze inderdaad begin juli ten laatste beginnen uitdelen, omdat we weten dat er sommigen van de familie een maand op vakantie gaan en zij de uitnodiging anders pas eind augustus zouden hebben... en we willen inderdaad ook dat ze voor begin september reageren ;-) en ook wij willen ze graag zelf uitdelen, dus daar moeten we op tijd mee beginnen...vandaar: juli it is!
Oké dan is het beslist! Wij hadden dit ook voor ogen maar dachten dat dit misschien veel te vroeg was!
... En intussen is die mottige 2 weggggg!!! ;-)
Woehoe! Nu aftellen tot die 1 weg is :)