Terug naar overzicht
Hoi Noortje, Ik noteer op de envelop en partner als ik zeker weet dat de genodigde een partner heeft.Twijfel ik of is er geen (vaste) partner dan noteer ik enkel Mhr of Mej of Mevr.Anders heb je de kans dat ze zomaar iemand meebrengen wat uiteraard extra kosten oplevert; moest iemand een partner hebben zonder dat ik het weet dan zullen ze wel zo verstandig zijn om het te melden en dan is die partner meer dan welkom..Op de uitnodiging zelf nodigen mijn ventje en ik uit dus komt er geen vermeling van u en uw partner...Ik hoop dat je hier iets aan hebt ;-)
zelfde als wat Krista al zei :-)Op de enveloppe, en als je eventueel twijfelt, kan je de naam van de genodigde schrijven, gevolgd door (en partner).Op die manier weten ze dat ze een partner mogen meenemen als die er is en dat ze anders ook alleen welkom zijn.
Als we weten dat de persoon een partner heeft zetten we erop "... en *naam van partner". Als we heel zeker zijn dat iemand geen partner heeft, zetten we er niet 'en partner' bij (zou een beetje onnozel zijn, en we willen ook niemand kwetsen). Maar als we het niet zeker zijn (bv. bij vrienden die we niet zo vaak zien, of neven en nichten), zetten we er wel 'en partner' op. We aan ervan uit dat mensen die geen partner hebben wel niet zomaar iemand zullen meenemen, en mochten er toch mensen zijn die dat doen, zullen dat er wel niet veel zijn en maakt het mij eigenlijk niet uit :) als iedereen maar content is die avond.Ahja, wij zetten dat op de envelop, op de uitnodiging zelf staat niks van partner ofzo...
Bij ons ook enkel de mensen van wie we weten eigenlijk.