Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Teenslippers?

18-3-2013 18:05:28
Diegene die teenslippers zetten op hun trouwfeest hoe doen jullie dit voor de maat? Zetten jullie alles gewoon in een mand en hangen jullie er een lintje aan met de maat of hoe doen jullie dit? En hangen jullie er een tekstje bij aan de mand of laten jullie dat omroepen door de dj?

Vele groetjes

Katrien
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1041

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik18-3-2013 21:53:50

Ik heb de fietsmand uit de action gekocht en daarin zal ik de slippers steken. Ik mocht er max. 10 kopen... Mss wat weinig, hoeveel nemen jullie er? Ik ga er nog een tekst bijzetten. En de maat met een lintje lijkt me een goed idee.

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 8:05:40

Ik heb zo een fushia roza mand gekocht en ze daar ingestoken ik heb er ook maar 15 want er waren er bijna nooit en ik heb ze altijd in stukken en brokken gekocht :) welke tekst gaan jullie gebruiken?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-3-2013 9:11:17

Na mijn roofaankoop van 25 stuks in Wetteren hebben ze misschien nieuwe regels opgelegd...
Aangezien wij met het reisthema werken, hang ik aan elk papier een zelfgemaakt bagagelabel met de schoenmaat op. Ik wou ook eerst met een mand werken maar ga ze nu laten uitstallen zodat de bagagelabeltjes mooier uitkomen.
Naast de slippers plaats ik een kadertje met de volgende tekst: "Als je voeten pijn doen, vind je hier de ideale dansschoen!" Ik ga wel inderdaad ook de DJ vragen om dit toch ook eens af te roepen.

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 10:59:45

Ahja dat kan mss zijn hihi :) Is wel leuk ga mooi zijn zo met u reisthema :^)

niki
26-6-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:21:36

A lovely treat for your dancing feet ! Dat gaan wij erop zetten

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:28:42

Heel leuk ook!! :) Tof ideetje :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...