Terug naar overzicht
Hey Eline!Dat klopt :) ! Dat was ik ! Ik heb het ook gezien daarnet. Super toevallig! :d Maar heel praktisch.Zou zo'n bloemenboog ook gewoon op een vaste grond blijven staan denk je?
Misschien een belachelijke vraag, maar weet iemand of dit een groene of een zwarte is?En gaan jullie er verse bloemen aanhangen? Dat kan je toch niet echt op voorhand, he?
@sylvie: Geen idee of die ook op vaste grond blijft staan. Dat zou ik echt niet weten. Volgens mij zal dat wel met pinnen zijn voor in de grond denk ik. Best eerst eens goed bekijken mocht je het willen kopen.@carrie: Op de foto stond hij in groen.Wij hadden dit ook eerst in gedachten, maar we gaan een ballonnenboog bestellen. Dan hebben we geen probleem met bloemen die verwelken of zo.
Wij zoeken een zwarte roze,boog, maar willen er niet veel geld aan geven omdat we hem nadien niet meer gaan gebruiken... Ik weet niet echt waar te zoeken, of zouden ze dit ergens verhuren? :-)volgens mij blijft dit wel gewoon op de grond staan.Als je hem op gras zet, kan je hem waarschijnlijk wel enkele cm in de grond duwen, hoor.
Hier is de link http://nl.aldi.be/aldi_metalen_rozenboog_48_5_924_10921... Op de foto lijkt het alleszins een zwarte
Aja, het is een zwarte. Heb het reclameblaadje nog eens goed bekeken en het is inderdaad een zwarte.
maar misschien kun je die wel spuiten in een ander kleur?
Da's natuurlijk ook een optie haha! Slim Marijke :-)Life can be so simpel sometimes