Terug naar overzicht
Je kan deze heel vaak laten personaliseren met de kleuren die je wenst. Staat er meestal bij en dan moet je gewoon even een mailtje naar de verkoper sturen. Je kan ofwel de namen erop laten schrijven ofwel iedereen zijn vingerafdruk laten plaatsen met een verfkussentje. Vaak is het inderdaad dat zij een template opmaken met jouw kleur, namen en datum en dat je het dan zelf moet laten afprinten. Dan kan je het bij een drukker of copy shop op een iets harder karton laten drukken. Als ik zie hoeveel ze hiervoor vragen, maak ik het gewoon ff zelf ;) Op Etsy heb ik al verschillende zaken besteld en was altijd perfect geleverd. Dus is zeker veilig.
hmmmm zelf maken? Dan vraag ik ne toch af hoe eraan te beginnen... Tips?!
WIJ DOEN DAT OOK...fingerpainting,ons thema is "hartstocht",en onze buren zijn kunstschilders(ook mijn verloofde,zijn 2 getuigen) en zij hebben een schilderij gemaakt van een open hart en onze namen in calligrafie,in het open hart komen de bestempelde vingerafdrukken...
Michele, ik had ergens een template van zo'n boom gevonden. Dus kan je dan makkelijk namaken. Zie bv. http://onefabday.com/diy-project-free-fingerprint-tree-...
Dankjewel Evy!!! :) ga het eens bekijken! :)