Terug naar overzicht
Hey, Pas geleden ook naar trouw geweest en daar kregen wij ook zakje met snoepjes!Vond dat niet kinderachtig hoor!Mischien een ideetje zak snoepjes met een stikker er op met de vlag van het land?Of allemaal een kelin flesje wijn met stikker op wan het land?Groetjes
Ik vind die boarding pass net wel een leuk idee. Ok, het is maar een papiertje, maar langs de andere kant is het echt wel ideaal! En een goedkope oplossing :)
Wij hebben door onze grafische ontwerper een boarding pass laten maken. Wij vinden dit OK genoeg voor een plaatsaanduiding, een bedankje krijgen ze later.
ik denk dat ik het gevonden heb. Een gepersonaliseerd bagagelabel (kan ik in groot aantal aankopen = goedkoop) in een transparant doosje (Ava) met rond het doosje een lintje en dan op elk doosje aan stikker in het design van ons drukwerk met daar de tafelnaam op.Wat denken jullie? Is iets dat mensen echt wel zullen gebruiken, toch?
Ik vind het een goed idee.Ik zou het gebruiken achteraf.Groetjes
Bingo Charlotte!!!!!!!!
hehe woehoew thank you ladies!!! Ik had een superleuke bagagelabel gevonden in de vorm van een teenslipper in een doosje met strikje errond en al, maar moest vanuit Amerika komen en was best wel duur, dus dan zal ik zelf wel zoiets proberen te maken he :)
Even een vraagje... Geven jullie dan die kaartjes of plaatsaanduidingen af als de mensen binnenkomen? En moeten ze dan zelf op zoek naar hun tafel of roept iemand de plaatsaanduidingen af? Grtjs
wij geven het gadget/kaartje af als de mensen toekomen en bij het aan tafel gaan, roepen ze de naam van de tafel af.