Terug naar overzicht
Ik volg mee...
wij trouwen nu zaterdag heb ook lang getwijfeld om het te doenomdat ik zwanger ben en dus geen zonnebank mag doenmaar de viagiste zei niet doenbij vele gaat het af als je te veel zweet enzoen dan heeft ze mijn kleed gezien en zei ze ja alleen blote armen en blote rug moest ik van u zijn zou ik gewoon achter zo van die bruine doekjes gaan en dat er opsmeren dus heb ik dan maar haar raad opgevolgd
Ik heb een afspraak op 6 april om het eens te proberen. Ik trouw op 11 mei en heb ook een afspraak op 10 mei. Ik ken iemand die dat heeft laten doen en dat was heel goed gedaan en is niet afgegaan. Je moet wel zien dat je bij iemand gaat die het er zelf opspuit, dus geen cabine. Dan heb je volgens mij wel miserie. Ik houd jullie op de hoogte van hoe het geweest is op 6 april!
ik heb woensdag 27/3 een afspraak om dit eens te proberen. kben zelf ook eens benieuwd want zonnebank is voor mij geen optie vermits ik niet bruin. we zullen zien !!
ik volg deze effe meeik wou dit ook heel graag laten doen, daar ik ook de tijd en het geduld niet heb om onder de zonnebank te gaanmaar heb ook gehoord dat het afgaat bij zweten en zo, en daar ik al een zweet achtig type ben heb ik toch wel schrik dat het zou afgaan op mijjn wit kleed
Hey! Ik heb dat onlangs eens laten doen ook met het idee om het dan in september voor de trouw te laten herdoen. De eerste dag is het een heel raar, plakkerig gevoel omdat het suikerlaagje er nog op ligt. Als je de dag erna een douche neemt is die plakkerige laag wel weg maar toch gaat er bij elke douche bruin af op de handdoek. Ik zou het zeker 2 a 3 dagen op voorhand laten doen. Voordeel is dat als je het laat spuiten dat het egaal is. Ik ga het niet meer doen, het is mij niet waard om een plek op mijn kleed te hebben.. het is nu winter, als je zweet in de zomer is hetvolgens mij niet veilig.. een beetje bruin poeder op mijn gezicht en decollete zal wel genoeg zijn:)xxx
Ik heb dit vorig jaar gedaan. Het geeft wel een mooi bruin kleurtje maar gaat inderdaad af. Het was toen een goeie 15 graden en ter hoogte van mijn oksels (de zweetplaatsjes dus) ging het bruin licht af. Ik had toen een rood kleed aan en dat gaf dus niet maar op wit zal je dit wel meer zien.
Ik heb dit ooit ook eens laten doen en zou het nooit meer opnieuw doen. Het geeft inderdaad een raar gevoel en ruikt zeer chemisch. Ik had dit 's avonds laten doen en ben de dag erna opgestaan met enorme migraine door de chemische geur.
doe dat niet want het geeft bruin af,ikzelf heb het nog niet gedaan maar ik ken mensen die dat wel al ondervonden hebben dat het bruin afgeeft :-( het zou dan een oncomfortabel gevoel geven...
oei precies toch meer negatieve ervaringen, merci voor de reacties!