Terug naar overzicht
Dag Véronique, nog 65 dagen op de teller, dat is wel heel spannend! Wij gaan er bewust voor kiezen om de plaatsen niet op voorhand vast te leggen. Naar onze mening zijn de mensen volwassen genoeg om zelf hun plaats te kiezen. Ik voorzie dus gewoon het aantal plaatsen per groep en dan vechten ze onderling maar uit wie waar gaat zitten. Veel succes ermee!
Ik moet hier ook nog aan beginnen en ik heb ook al door dat dit het allermoeilijkste van de hele voorbereiding zal zijn... Wij gaan vanavond nog eens naar onze feestzaal om een aantal details te bespreken, hopelijk kunnen zij ons ook al wat helpen vanuit hun ervaring :)
Hier komen onze uitnodigingen morgen pas aan, dus ik heb nog geen bevestigingen.Maar idd het kort af!!!! WIEHIE!!!!
Met nog 30 dagen op de teller, moet ik dit 'varkentje ook nog wassen'. De uitnodigingen zijn nu aangekomen en de bevestigingen lopen binnen, dus kunnen we met een serieus oog beginnen te kijken hiernaar.Hopelijk vlot het wat (daar reken ik in elk geval op... )