Terug naar overzicht
le Baudoir in Diest schijnt ook veel keuze aan trouwschoenen te hebben!
Ik heb mijn schoenen bij Gabrielli in Roeselare gevonden. Ben zelf van Leuven moeten komen maar vond het de verplaatsing meer dan waard.Vriendelijke verkoopsters en een goede service.Heidi
Hallo,Mijn schoenen komen ook van Gabrielle in Roeselare, voor mij bij de deur maar is idd de moeite, veel keuze oa de schoenen van Raffa, Rainbow, Luca Renzi,...Dus echt aan te raden.Groetjes
Heidi en mieke, mag ik vragen rond welke prijzen die trouwschoenen liggen bij Gabrielli in Roeselare? Dank u.GroetjesCarmen
Dag Carmen,De schoenen liggen in verschillende prijsklasses.De schoenen van Raffa zijn iets duurder dan de andere, draait zo rond de 170 euro ( degene die ik heb gepast ).De schoenen van Luca Renzi zijn iets goedkoper, de mijne kosten 127euro en denk dat Rainbow ook wat rond die prijs draait.De schoenen van rainbow zijn in een soort satijn, waardoor je ze na je huwelijk kunt laten kleuren in alle kleuren da je maar wil, zo kun je ze nog eens aandoen voor onder een suitekleedje ofzo.Mss ook een voordeel ?Alvast suc6, ik raad aan om eens te gaan kijken, veel keuze en de 1 al wat goedkoper dan de ander dus.Groetjes Mieke