Terug naar overzicht
Dag Mieke,Ik heb ook een jurk van LR (van collectie van vorig jaar). Zou je niet terug kunnen gaan naar de winkel en vragen of je een foto mag nemen. Ik denk niet dat ze daar een probleem van maken.Groetjes
Hey,je kan ook gewoon eens naar de winkel bellen en vragen of ze de brochure niet kunnen opsturen met de post. Ik heb dat ook gedaan en heb tegelijkertijd gevraagd een stukje stof op te sturen zodat ik de bloemen enzo daaraan kon aanpassen.Groetjes,Lieve
Mijn kleedje staat nu ook niet meer in de catalogus, maar wordt wel nog verkocht. Ik heb er wel foto's van. Het zou natuurlijk toeval zijn, maar wie weet gaat het over hetzelfde kleedje. Als je wil, stuur ik je wel een mailtje met mijn foto's...Groetjes, Bene
Misschien kan je aan de winkel vragen of je het nog eens mag passen.Mijn voorlopig nr1 kleed is ook van Linea en staat ook niet in de catalogus of op de site, lastig hé.
Hey,Ik had hetzelfde probleem. Ik heb gewoon een mailtje naar de winkel gestuurd en gevraagd hoe mijn model noemde.Als je dan op internet het merk en/of model intikt vind je waarschijnlijk wel een foto.Veel succes,Sabrina07/07/07
je kunt ook aan de winkel vragen of je een kopie van de folder kunt maken. Heb ook een kleed van linea gekozen.Kristien16.06.07
Bedankt voor de vele tips ! Ik denk dat ik toch maar eens terug contact met de winkel ga opnemen om het model te vragen. En als ik het dan nog nergens vind, dan ga ik het nog wel eens passen om een foto te trekken. Ik kan al bijna niet meer wachten om het terug aan te doen ! :-)