TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cassandra
25-4-2014
|
20-3-2013 9:34:10
Hey Emmy! De voorbereidingen beginnen goed op gang te komen. We hebben onze fotograaf, de kerk, en de zaal. Nu ben ik bezig met mijn zoektocht naar een geschikte ceremoniemeester. Ik ga pas eind augustus beginnen met mijn zoektocht naar een jurk, dus daar kan ik je niett bij helpen :). Er moeten ook nog wat kilootjes af dusja...
Bij ons is er ook nog niemand van de familie op de hoogte. Wij hebben vorig jaar beslist om te trouwen, maar hebben ons nog niet officiëel verloofd. Dat stellen we uit tot 25 april, dan zijn we 9 jaar samen, en zal het exact een jaar zijn voor we dan volgend jaar normaal voor de wet trouwen, dan zijn we 10 jaar samen :)
|
|
Melanie
5-9-2014
|
20-3-2013 10:38:02
Ik heb al een hoop voorbereidingen afgerond. Wij gaan in september kijken voor een jurk. Dan komt de nieuwe collectie haha. Nee ik weet niet waar je zo'n jurkje kan vinden. Stond dat niet in het boekje erbij?
Wij zijn sinds 22-12-2012 verloofd. Heb het volgende al geregeld: - getuigen gevraagd - datum stadhuis vastgelegt - ceremoniemeester gevraagd (mijn beste vriendin) - Fotograaf staat vast - Feestzaal staat vast - Trouwvervoer staat vast - voorlopige gastenlijst is af - Uitnodigingen maak ik zelf - gastenboek maak ik zelf - trouwbedankjes zijn gekozen, nog niet besteld - ringen zijn uitgekozen, worden gemaakt door het zusje van onze ceremoniemeester
Denk dat het dat wel is. Hahah als ik het nu zo opsom is het wel al veel meer dan ik dacht hahaha.
Succes!
|
|
Eva
5-7-2014
|
20-3-2013 12:42:31
Hoi,
Bij ons staat enkel de zaal vast, vervoer kunnen we regelen via de zaal en zullen dit waarschijnlijk doen. Binnenkort zullen we waarschijnlijk: datum vastleggen bij de kerk, stadhuis hoeft niet meer zijn (11/09/2011 al getrouwd voor de wet), contacteren traiteur (is niet inbegrepen in de zaal), fotograaf en DJ contacteren, ...
Met een jurk zal ik nog even wachten, gezien ik ook graag nog enkele kilo's wil verliezen :).
|
|
Silke
29-3-2014
|
20-3-2013 13:15:26
Bij ons ongeveer hetzelfde als hierboven: - De zaal ligt vast. - De fotograaf ligt vast. - De ceremoniemeester ligt vast (= vader van een vriendin) - De getuigen zijn gevraagd.
En voor de rest: Héél véél ideeën :-) Zaterdag ga ik kijken voor een kleed, spannend!
|
|
Coraline
17-5-2014
|
20-3-2013 15:33:56
Ik heb mijn jurk al gekocht, onverwachts gevonden in een outlet winkel. De rest ligt ook al allemaal vast
|
|
Kim
4-10-2014
|
20-3-2013 19:06:13
Wij hebben:- zaal - kapel - ceremoniemeester - getuigen - voorlopige gastenlijst - live muziek voor in de kapel - fotograaf - huwelijkskaars - rode lopers - bloemen doet de buurvrouw Ik lig momenteel wat stil omdat ik het super druk heb met werk en studies :-) In de grote vakantie vlieg ik er weer in :-) Succes dames!
|
|
Nele
4-7-2014
|
20-3-2013 20:28:16
Amai zoals ik het hoor heeft iedereen hier al heel veel geregeld. Bij ons ligt alleen de feestzaal nog maar vast. We zullen er in de paasvakantie dringend eens werk moeten van maken.
|
|
Agnes
5-7-2013
|
20-3-2013 22:40:50
Emmy,
Ik denk dat die kleedjes van Cosmobella zijn, maar ben niet zeker... Ik vond die modelletjes ook mooi. Heb nu ook een A-lijn, maar dan in kleur...
|
|
Emmy
4-7-2014
|
21-3-2013 7:02:02
Agnes, ik heb de kleedjes ondertussen gevonden bij afbeeldingen van Marylise :-).
Is het ook een kort kleedje?
Bedankt trouwens voor de goede ontvangst!
Amai dames, jullie staan al ver.
Bij ons ligt zaal , fotograaf en dj vast, de belangrijkste zaken dus ;-).
Nu laten we alles wat rusten, we moeten geen kerk vastleggen want het is alleen een wettelijke trouw en die kunnen we pas 6 maand op voorhand vast leggen.
Succes allemaal
|
|
Ann
24-1-2014
|
21-3-2013 10:16:58
hihihi... van alle te lezen reacties tot nu toe spannen wij alvast de kroon met de datum... 24/01/2014
wat voorbereidingen betreft: vervoer, zaal, dj, kleed, zaalversiering, gastenlijst, haar accesoires, kapster, visagiste... en onze reis!!!
veel planning plezier dames en heren! x
|
|
Emmy
4-7-2014
|
21-3-2013 10:19:41
Hey Nele, we trouwen op dezelfdedag, als we samen mooi weer bestellen, zeal het wel lukken zeker ;-)
|
|
Eva
5-7-2014
|
21-3-2013 13:37:20
Als je toch bezig bent met mooi weer bestellen, bestel er dan ook voor de dag erna, dan is het onze toer :)
|
|
Nele
4-7-2014
|
23-3-2013 8:34:27
Ahja ik zie het ook. @ Emmy en Eva:We zullen dan maar mooi weer voor het weekend bestellen e ;)
|
|
Sonja
12-5-2012
|
23-3-2013 20:05:43
Je kan altijd eens naar Cossmo bellen om het te vragen. Ik heb dat ook gedaan, toen ik in hun brochure een mooi kleed zag staan. Het was inderdaad ook ééntje van Marylise en mijn kleedje was er ook één van die collectie.
Veel plezier met de zoektocht!
Groetjes, Sonja
|
|
Charlyn
8-3-2014
|
25-3-2013 13:37:03
Hoi! Wij trouwen in maart 2014... Wat staat er al vast : de zaal en fotograaf. In aprili hebben wij een gepsrek met de traiteur.. Waarschijnlijk zal het ook die worden. Heb er al veel goeds van gehoord en is ook gewoon van samen te werken met onze feestzaal. Ik heb ook al het stadhuis gecontacteerd.. Wij staan al ingepland voor die datum, maar moeten nog een exact uur doorgegeven. Dan wordt dit nu al ingepland en dan kunnen we dit enkele maanden op voorhand gaan vastleggen! DJ ligt nog niet vast, maar ik heb wel al enkele mensen gecontacteerd.. Zullen binnekort wel de knoop doorhakken... Vervoer zal voor ons niet nodig zijn.. Na de wettelijke trouw gaat iedereen met zijn auto naar de zaal waar ceremonie en receptie en avondfeest doorgaat. We zijn ook van plan om op hotel te slapen, samen met mijn ouders & schoonouders.. Dus we hebben enkel een taxi nodig van de feestzaal naar het hotel! Ik zal ook eind augustus, begin september op zoek gaan naar een jurk.. Tegen dan ben ik sowieso wat kilo's kwijt, veel moeite moet ik hiervoor niet meer doen! Ben er nu al een goeie 25 kwijt dus die enkele lukken mij wel! :-) Nu volop op zoek om inspiratie op te doen, aangezien wij met een themakleur werken.. Dus moesten jullie bruidjes leuke oranje deco-ideetjes hebben, laat maar komen!
Geniet nog van de vele voorbereidingen hier!
|
|
Silke
29-3-2014
|
25-3-2013 15:20:45
En ik kan weeral iets schrappen van mijn checklist: Trouwkleed: CHECK!
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
25-3-2013 15:24:29
Silke, heb je dan zo gemakkelijk je keuze kunnen maken zaterdag? :)
|
|
Ann
24-1-2014
|
26-3-2013 8:20:57
Bij ons staat het uur ondertussen ook al genoteerd in de agenda van het gemeentehuis... gisteren eens rond gekeken naar fair parts en mooi tekstjes gezocht die we eventueel kunnen gebruiken...
|
|
Silke
29-3-2014
|
26-3-2013 12:43:55
Cassandra, helemaal! Het eerste kleed dat ik aanhad is het uiteindelijk geworden :-) (Ik heb er wel verder nog 10 aangehad, maar het eerste was HET kleed ).
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
26-3-2013 14:44:26
Super! Ik ben blij voor jou. Weet je welk merk het is enzo, of hou je dat nog liever geheim :)?
|
|
Silke
29-3-2014
|
26-3-2013 21:45:01
Het is eentje van ladybird, als je de collectie op de website opent, tabblad 4 en dan het laatste van de 2e rij ;-) (link plakken gaat niet :-))
En nu stop ik met plannen tot deze zomer. De rest komt wel in orde ;-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|