Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes voor de ouders

20-3-2013 12:48:52
Een vraagje wat geven jullie zo al als bedankjes voor de ouders?
Wij gaan ze een canvas geven maar dat kunne we pas na de trouw geven, dus zijn wij op zoek voor toch iets heel klein zo dat we ze toch nog op de dag zelf iets kunne geven.
Maar we weten niet zo goed wat
Alle iedekes zijn welkom

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 842

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik20-3-2013 13:30:46

dat gaan we ook doen, wij geven ze op de dag zelf een 'bon' hiervoor, zodat ze ook kunnen kiezen tussen een ingekaderde foto of op canvas.
misschien kan je ze een gepersonaliseerde champagnefles of zo cadeau doen? Met daaraan de bon?

Ik weet niet wat je onder klein verstaat natuurlijk :-)

Wij gaan dus enkel de bon geven, maar gaan er wel iets mooi van maken, met een leuk tekstje op en zo... Ik weet dat ze er zeker heel blij mee gaan zijn!

candy
20-7-2013
 Meld misbruik20-3-2013 13:35:35

ja iets klein iets rond de 50euro of zo
Wij gaan voor de getuigen al een fles champagne geven met een speciaal etiket van ons er op. En dan het zelfde geven aan de ouders kwee zo nie ma ga er met mn verloofde over hebben. al vast bedankt

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik20-3-2013 13:39:47

Ja, dan snap ik dat je daarover twijfelt...
Voor onze getuigen geven we een mooie pen (met zwarte inkt) met een tekst op gegraveerd. Vandaar dat de flessen voor ons nog een optie zouden zijn ;-)

candy
20-7-2013
 Meld misbruik20-3-2013 13:48:51

Ja een pen daar zijn ze onze getuige niet veel mee. Ze drinken graag dus was het rap beslist maar voor de ouders blijft het toch moeilijk. alle ja we hebben wel iets maar dat weten ze niet he. Mijn broer gaat ook het liedje van vader abraham zingen bedankt lieve ouders(verkleed als vader abraham) en dan zouden wij graag iets willen geven ja de moeders kunne we nog bloemen geven maar dat vergaat na een tijd en wij willen echt iets wat ze altijd zullen bij houden of dat niet vergaat snap je

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik20-3-2013 14:11:14

Wij geven aan onze ouders een kader met foto erin van onze trouw. Onze fotograaf gaat die de dag zelf nog afprinten en in de kader stoppen :)

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik20-3-2013 15:21:02

Wij geven aan onze ouders een Bongobon van 'Weekendje Weg'.

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik20-3-2013 15:53:02

Wij gaan ook voor een bongobon voor een weekendje.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik20-3-2013 15:56:19

ja een bongobon voor mijn schoonouders heeft geen zin wand ze krijgen dat elk jaar van hun oudste zoon en ze doen er niks mee

Ellemieke

Meld misbruik20-3-2013 21:40:11

Wat me ook leuk lijkt is hen bij het begin van de dag een compact digitaal fototoestelletje cadeau doen. Dan kunnen ze foto's nemen op de dag zelf, vanuit hun perspectief - en het blijft daarna bruikbaar voor mooie momenten met kleinkinderen etc...

candy
20-7-2013
 Meld misbruik21-3-2013 0:34:50

digitaal fototoestel dat hebben ze al en voor op het feest leggen we van die weg werpfototoestel zo dat iedereen fotos kan nemen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...