Terug naar overzicht
Uit een prentenboek en ook het zinnetje dat ik door mijn grootmoeder als laatste kado in kalligrafie kreeg met een tekening erbij is: Ik hou van je!! Van hier tot aan de maan... En terug!!
"You're my favourite welcome home."
Ik volg dit op .. groetjes ..
Het mooiste aan op reis gaan is het warme moment van thuis komen.
Voor altijd samen op reis en toch elke dag 'thuis' komen...of zo iets? :-)Succes nog é meid...spannend!!!
Eentje die ik al een tijdje in mijn hart draag: "Liefde laat mensen over water lopen, omdat er aan de overkant iemand is die op hen wacht" - Kris Gelaude.Het heeft mij gesterkt in het verwerken van het verlies van mijn vader, maar ik vind het ook heel toepasselijk bij een huwelijk, samen kan je alles aan, omdat je weet dat jullie er altijd zullen zijn om mekaar ook door moeilijke tijden te helpen...
SAMEN OP WEG...DE WEG VAN ONS HART
Dag Rebecca Nu begint et toch heel dichtbij te komen hé !Heel spannend alvast .Wat denk je hier van ? Dank je , lieve ouders , dat je ons hebt laten ervaren , dat liefde rijkdom is . ofOnvoorwaardelijke liefde , wonderlijk mooi ,de grootste rijkdom ,is zo'n lieve ouders te hebben . ofAltijd zullen wij van jullie houden Jullie zijn een schat van ontelbare waardeDat vinden wij een wonder , telkens weerSpijtig genoeg kan ik geen frans , dus daar kan ik je niet mee helpen groetjes
Bedankt...Voor wie je bentVoor alles wat je doetAltijd recht uit het hartNooit omdat het moet