Terug naar overzicht
Hallo Mieke, Wij hebben dit als volgt vermeld: "wil je graag voor (..... ....... ) laten weten of je al of niet kan komen op de dag van onze droom". Grtjs en veel succes
Hoi Mieke,wij hebben geschreven:Graag nodigen wij U uit voor ons huwelijksfeest in het ........ te.....Laat aub voor 30 juni iets weten, zodat wij je niet vergeten.en dan mijn gsm nummer.
Bij ons moeten ze ook sowieso iets laten weten, anders heb je het risico dat mensen die vergeten af te melden meegeteld worden als gasten en dat kan een dure zaak worden. En dat is uiteraard ook gewoon niet fijn als mensen die je er graag bij had gehad en die je ook verwacht had er plots niet zijn.
Wij hebben gewoon gezet: gelieve je aanwezigheid te bevestigen voor.... op het nummer...
Je moet altijd bevestigen en een datum niet vergeten:Bevestigen voor ..-..-..Je zal altijd mensen hebben die het vergeten dus hou alles zeer goed bij zodat je kan bellen indien je nog niets gehoord hebt.
Graag vóór xxx laten weten of u er al dan niet bij kan zijn.
Wij hebben bijna hetzelfde als Christel.Ik had hier ook al een berichtje over gepost op dit forum en daar hebben wij het volgende van genomen.Gelieve voor 1 juli laten weten of jullie al dan niet kunnen komenop de dag van onze dromen.En dan de gsm nummer van mijn ventje en mij erbij.Veel plezier nog bij het opstellen van jullie uitnodigingen.Wij mogen de onze seffens gaan halen bij de drukker.Niet dat wij ze al gaan rondbrengen maar dan kunnen we denamen er op ons gemak opschijven, zonder haast.Tegen 1 mei willen we ze dan persoonlijk gaan rondbrengen.
Wij hadden enkel vermeld dat ze moesten bevestigen voor een bepaalde datum maar de mensen die niet kwamen hebben ons ook spontaan gebeld/gesmst om dat te zeggen. Ik zou zeker een gsm nummer vermelden, tegenwoordig sturen mensen al makkelijker een berichtje dan echt te bellen. Wij hadden een lijst gemaakt met vakjes achter elke naam en telkens er iemand bevestigde kruisten we die aan en de mensen die afzeiden doorstreepten we. Zo hadden we ook een goed overzicht van wie we nog niets gehoord hadden...
Wij hebben: of je al dan niet kan komen, hadden we graag voor ... vernomen. En dan mijn mailadres.