Terug naar overzicht
Hey Sofie, zoek eens op DIY template concert tickets of zelfs vliegtuigtickets en dan vind je vast wel iets. Wij hebben zo onze vliegtuigtickets-uitnodigingen gemaakt. Wij hebben daarvoor volgende template in Word gebruikt http://www.fabfatale.com/2011/10/diy-airline-ticket-inv... Wat wel hanger is dan Paintshop. En ik denk dat je dat makkelijk kan aanpassen naar een concertticket ook.groetjes
Wij hebben gewerkt met concerttickets als tafelkaartjes. Maar ik heb echte tickets gescand en dan het juiste aantal geprint. Bij hun aankomst kregen de gasten dan van onze getuigen een concertticket (ik had een lijstje gemaakt wie welk ticket moest krijgen). Na de receptie werden liedjes van de artiesten gespeeld (met heel herkenbare intro's) en dan mochten ze op zoek naar hun tafel waarop een grote foto van de artiest stond.Ik heb eerst ook geprobeerd om zelf tickets te maken, maar ik vond het resultaat nooit echt wat ik zocht. Toen zijn we dus op het idee gekomen om echte tickets te gebruiken, zowel tickets van concerten waar we zelf aanwezig waren, als oude tickets "van voor onze tijd" (voor de tantes en nonkels ).Wij hebben overigens een cd gemaakt met al deze nummers op en die kregen onze gasten nadien mee als bedankje. Wij hebben er heel positieve reacties op gehad, zowel op de tickets (vond iedereen heel origineel en was meteen een gespreksonderwerp) als de cd (veel gasten hebben die in de auto)Ik heb geen foto's van de kaartjes (heb wel nog alle gescande versies op de computer staan), maar je weet ook wel hoe een echt concertticket eruit ziet hé Als je nog meer info wil, vraag gerust.x
Dankjewel voor de tips, dames!
Wij gaan normaal cinema tickets maken waar dan hun tafelnummer op staat.De tickets ga ik denk ik zelf maken.