Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankje Ouders

21-3-2013 10:01:29
Hey bruidjes,

Hebben jullie ideetjes wat we de ouders kunnen geven op de dag zelf?
Wordt er dan ook altijd iets aan de getuigen gegeven?

Alvast bedankt!

Tiffany
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 907

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik21-3-2013 10:14:21

Hey Tiffany

Aan de ouders zullen wij waarschijnlijk een windlicht kado doen (zo'n vierkant glas waar je een theelichtje kan inzetten) met een foto van ons, trouwdatum en een bedankingsgedichtje erop.
Aan de getuigen geven wij 's morgens een gegraveerde parkerpen (besteld op penshopbelgie.be) om te tekenen in het gemeentehuis.

evy
15-6-2013
 Meld misbruik21-3-2013 12:01:25

Wij geven de getuige niets. Voor de ouders hebben we een swarovski beeldje besteld in het thema van de trouw (het zijn verzamelaars :))

Elke
4-5-2013
 Meld misbruik21-3-2013 13:07:55

@ Vanessa leuk idee die windlicht. Waar heb je dat gevonden? Ik ben ook nog steeds op zoek naar een cadeau voor de ouders.

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik21-3-2013 13:09:36

Bij boutique@home. Is onderdeel van de Goede Herder, waarmee wij onze viering doen.
Maar je kan ook los daarvan bij hen bestellen denk ik.

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik21-3-2013 13:32:16

ik weet het ook niet goed voor onze ouders. Ik had gedacht om een live-schilder te vragen die twee schilderijen maakt voor onze ouders die we 's avonds kunnen afgeven en het zorgt nog voor animatie ook. Maar dit is echt wel duur en zo 's avonds een trouwfoto te geven van de dag, vind ik een beetje afgezaagd. Voor onze getuigen geven we niks, voor wat is dat eigenlijk nodig ... om enkel hun handtekening te zetten ofwa? Mijn getuigen zijn mijn twee broers, buiten hun handtekening, doen ze niks, want ons mama en een vriendin hebben mijn vrijgezellen georganiseerd. Ik ga wel voor mijn broers en papa zo van die leuke manchetknopen bestellen, dus dat is dan maar hun cadeau :)

Iris
4-5-2013
 Meld misbruik25-3-2013 17:13:54

Geven jullie allemaal cadeau's aan de ouders op de trouwdag zelf?
Wij waren aan het denken om achteraf iets te geven dat we kunnen maken met de foto's?
Wat is jullie ervaring daarmee?
Wij hebben een poosje geleden al een cadeautje gegeven aan de getuigen (cadeaubon voor een kleed of kostuum).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...