Terug naar overzicht
wij hebben voor Gerald troost gekozen met "ons moment". Heel toepasselijk als intrede. groetjes
Klinkt erg leuk hoor! Ik zou everything van Michael Bublé kiezen, maar dat is echt een kwestie van smaak.Ik heb een beetje hetzelfde probleem met de openingsdans. De keuze is gevallen op Jij van Volumia!, maar mijn aanstaande kan ook niet dansen. Ik heb gehoord dat een dansschool bij ons in de buurt een korte bruiloftscursus geeft (5x1,5 uur). Nu heb ik hem in ieder geval zo ver gekregen dat we 1 les gaan doen. Daarna beslissen we of we doorgaan, het hangt er van af of hij het leuk vind of niet. Geen gezicht als je de openingsdans doet waar je aan de bruidegom ziet dat het een 'moetje van de bruid' is.Als plan A dus niet doorgaat, hebben we een plan B . Dan nemen we het nummer Jouw stralende ogen van Leen Zijlmans. Schuifelnummer en dus lekker makkelijk.
bij ons is het Bruno Mars Rest of my life voor mij bij het binnenkomen (en de suite). Mijn toekomstige komt binnen op ons moment van Gerald Troost. Onze openingsdans is You raise me up van Westlife...