Terug naar overzicht
Leuk he, als het allemaal zo vooruit gaat. Nu komt het echt wel dichtbij!Soms heb ik het gevoel: jaja, het komt allemaal goed, bijna alles is al klaar. En soms ook: ohnee, nog zoveel kleine dingetjes om te regelen, heeelp!Komt toch wel veel bij kijken he, bij een trouw. Zeker als je alles zelf doet.Maar leukleuk, haar en make-up laten doen. Ik heb mijn proef ook al gehad en het was echt heel mooi! Plezant he, als het plaatje klopt :-)Voor het afroepen van de tafels: wij gaan waarschijnlijk gewoon de tafelnaam laten afroepen en dan worden alle gasten van die tafel naar hun plaats begeleid (de mensen krijgen bij aankomst een kaartje met hun tafelnaam). Als je iedereen apart laat afroepen, zou ik kiezen voor "tante en nonkel", want zo spreek je die mensen meestal toch ook aan. Als het iets formeler en chiquer mag, zou ik ze wel gewoon met enkel hun voornamen laten afroepen.GroetjesJoyce
Geniet nog van je voorbereidingen Katrien (en Joyce ook natuurlijk!).Mocht de afspraak niet doorgaan voor je proefkapsel en make-up, zou ik toch een back-up zoeken...is toch belangrijk en daar wil je de dag zelf zeker geen stress rond ;-).Succes nog!groetjesSandra
Ey Sandra, normaal kwam ze 2 weken geleden ma dan was ze er ni geraakt en nu had ze belooft van nu woensdag te komen dus ik hoop dan ook da ze echt ga komen ;) Ja Joyce niet zo lang meer eh ik krijg meer om meer zenuwen #zucht# en ik begin zo echt over alles te twijfelen, mijn kleed mijn juweeltjes echt alles :)
Ok, hopen dat ze inderdaad komt dan!Geniet er van in elk geval!!