Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tik tak tik tak tik tak...

21-3-2013 15:05:54
toen we onze datum hadden vast gelegd hebben we al veel geregeld ineens...

maar nu valt er zo een stilte rond de voorbereidingen é... kan momenteel niets meer doen...
mss maar goed ook, kan k me ff op mn studies concentreren, maar toch gaat er geen dag voorbij of je denkt aan die magische datum...

hebben jullie dat ook...

Ann
24-1-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 603

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik21-3-2013 17:50:43

In het begin wel :-) Na een tijdje gaat dat wel over ;-)

evy
15-6-2013
 Meld misbruik21-3-2013 21:48:23

Ben net nog een gaan samenzitten hier met de cateraar omdat ik het gevoel heb dat de dingen die nog niet concreet zijn maar eens concreet moeten worden, zoals zaalindeling, bedankjes, etc. Mooi niet dus, ik heb de boodschap gekregen om de uitnodigingen te versturen en dan te wachten tot onze deadline voor de gasten (3weken voor de trouw!) daarna kan alles pas concreet gemaakt worden :) Ben maar onmiddellijk de uitnodigingen gaan verpakken dan :) (Liggen volledig klaar) Verder ons maar concentreren op onze verhuis binnen een maandje..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...