Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even een dipje...

21-3-2013 15:36:13
Hoi meiden

Ervan overtuigd dat 1.5 jaar verloving fijn zou zijn om alles rustig te regelen met een peuter en een kleuter in huis, heb ik het ondertussen even gehad met heel dat trouwgedoe.
Nog een goeie 5 maanden te gaan en de laatste dagen komt het even mijn strot uit en wou ik dat het al zover was.
Al dat geregel, gespaar, gedoe voor 1dag...
Bij ieder vrij moment denk ik: ik zou dit en dat nog moeten doen...
Bij iedere uitgave: ik zou beter sparen voor den trouw enz enz
Normaal ben ik zo'n nuchter, down-to-earth persoon en nu kan ik soms echt stressen om niks eigenlijk...
Allee het klinkt allemaal heel negatief... Ben uiteraard superblij dat ik met de man van mijn dromen mag trouwen, met onze twee gezonde jongens erbij, onze ouders gezond en wel.
Maar toch krijg ik het soms even niet meer in perspectief ofzo...
Zo even mijn hart gelucht

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 692

frida
6-2-2010
 Meld misbruik21-3-2013 15:47:59

Hey,

Neem de twe kinderen mee naar buiten en geniet van de zonnestralen!
Je zal zien zal echt goed doen!!!!

Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik21-3-2013 16:33:08

Heel herkenbaar hoor Vanessa. Ook hier een verloving van 1.5 jaar, en ook hier is dat met de nodige up's & down's verlopen. Normaal gezien is er weinig dat mij kan opjagen, en ben ik ook niet zo perfectionistisch, behalve...als het gaat over trouwdingen :-) Ineens lijken dan de kleinste details van levensbelang. Ik kijk veel naar tv-programma's en surf ook veel naar websites over trouwen en dit forum, dat heeft er natuurlijk ook geen goed aan gedaan, haha. Mijn "baal" periode is ondertussen een beetje achter de rug, ook omdat onze dag stilaan dichterbij komt. Af en toe eens goed "foert" zeggen of denken heeft in mijn geval wel goed geholpen :-) Kop op en geniet nog van de voorbereidingen, het gaat augustus zijn voor je het weet!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik21-3-2013 18:12:14

Hey Vanessa,
Ik begrijp volledig wat je bedoeld. Hier ook 1,5 jaar verloofd en heb er nu ook wel genoeg van. Hier loopt ook een kleuter en een puber (eentje van 14 jaar en serieus aan het puberen ) rond. Stress verzekerd .
Alles even laten liggen en je even op iets anders focussen. Komt wel goed!
Al zou ik dat advies ook beter gebruiken...
Groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik22-3-2013 8:53:04

Soms moet je de trouwplannen even laten voor wat het is. Dat is zeker bij een lange verloving zo, en kids halen al veel energie uit je (I know).
Mijn tip : laat de trouw heel eventjes links liggen, beloof jezelf dat je vb het hele weekend er niet mee bezig gaat zijn (ook niet stiekem brainstormen terwijl je strijkt ofzo he!). Doe iets leuk met de kids en het ventje, vb een boswandeling doet wonderen.
Nadien zal je merken dat je er terug vollenbak tegenaan kan. Je zal merken dat sommige kleine dingen waar je u nu druk om maakt, dan niet belangrijk meer zijn en je ze opzij kan zetten.
Probeer vb 2 avonden per week trouw-vrij te houden :-)

Ik heb ook een hele lijst.
Dan kan je afvinken wat al gedaan is, of bij schrijven als je een idee of plan hebt.
Zet er eventueel deadlines bij, dan ga je automatisch zien wat je eerst moet doen :-)

En op tijd hier je beklag komen doen, of hulp vragen.
Dat doet heeeel veel :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...