TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cassandra
25-4-2014
|
22-3-2013 8:38:56
Hey Fien! Ik denk dat je misschien best begint met een thema te kiezen: wat vinden jullie beiden leuk (reizen, dieren, snoep :p), of wat typeert jullie (romantisch, alternatief, rock?,...). Daarna kun je kleuren kiezen, ofwel op basis van jullie thema of gewoon kleuren die jullie graag zien en die wel bij het thema passen. Ik vind het wel leuk dat meer en meer bruidjes zelf dingen willen doen. Zelf ga ik mijn uitnodigingen maken, misboekjes, decoratie voor de kerk, en boeket. Maar ik trouw pas in april volgend jaar. Jij dit jaar al in mei? Ik hoop dat je niet van plan bent om heel veel zelf te doen want ik vrees dat dit je alleen maar veel stress zal bezorgen. Succes!
|
|
Dorien
20-7-2013
|
22-3-2013 8:45:34
Hey Fien, Ik ken dat, ik heb ook veel leuke DIY-dingen gezien en heb ook zin om veel zelf te maken. Maar het is inderdaad zo dat veel dingen ver uit elkaar liggen. Maar mij lijkt dat niet echt een probleem, wij hebben geen thema. Wij kiezen gewoon dingen die we leuk vinden, en is de kleur van je uitnodiging verschillend van de kleur van je decoratie bv, wat maakt het uit, de gasten merken dit zelfs niet! Gewoon in alles kiezen wat je mooi vindt!! Ivm DIY: ik heb eens op een checklist gelezen dat het belangrijk is om taken te kunnen doorspelen aan anderen. Daar ben ik volop mee bezig, mijn zus maakt het gastenboek en de enveloppedoos, een goede vriendin maakt de corsages,... Voor mij is het dan minder werk, en zij zijn super blij dat ze ook iets mogen doen voor het huwelijk. Binnenkort nodig ik een paar mensen thuis uit om samen wat decoratie te maken, iedereen blij dus (zij omdat ze erbij betrokken worden, ik omdat ik dan minder werk heb) en we maken er gewoon een gezellige avond van met een hapje en een drankje!! Het nuttige aan het aangename koppelen dus
Groetjes, Dorien
|
|
Carrie
13-9-2013
|
22-3-2013 8:47:35
Ik zou eens op inspiratiesites kijken vb stylemepretty, ruffledblog, rock 'n roll bride,... Gun jezelf een avondje op hier op te neuzen. Dan ga je vanzelf merken wat je wel leuk of mooi vindt, en wat je maar niks vindt, of welke stijl je aanspreekt. Ik wist vb al snel dat ik een vlaggenlijntje 'just married' wou. Als je googled op vb wedding diy templates ga je veel voorbeeldjes vinden, dan spraa je al tijd :-) Je hebt niet zo heel erg veel tijd meer, dus ik zou focussen op enkele leuke ideetjes. Heb je nadien meer tijd, kan je nog meer maken. tip, misschien kan je starten met de kleur van de uitnodigingen? of weet je met welke kleuren de zaal werkt voor decoratie? of welke kleuren zitten in je bruidsboeketje, heeft de das van je ventje, dragen de bruidskindjes enz.... welke hobbies hebben jullie, wat is jullie muziekstijl, enz...? hier kan je alvast ideekes opdoen per kleur (rechts kleurtje kiezen en dan zie je leuke combinaties) http://www.theperfectpalette.com/
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|