Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie wanneer uitnodigen - probleempje!

22-3-2013 10:32:47

Graag even wat mee brainstormen, ik weet het niet meer.

Onze namiddagplanning ziet er zo uit :

15.30 – 16.30 persoonlijke viering in de feestzaal zelf (beperkt aantal plaatsen mogelijk)

16.30-18.30 : lange receptie voor zowel avond gasten als niet avond gasten

18.30 avondfeest.

Nu: ik had graag veel volk gehad op die viering maar op de receptie zal ongeveer 180 man zijn, waarvan 80 voor het avondfeest.

Die kunnen niet allemaal binnen in het zaaltje voor de viering.

Mijn zus had het idee om mensen te vragen voor viering+receptie+avondfeest (de avondgasten dus) en de gewone receptiegasten niet voor de viering te vragen maar gewoon receptie.

Zijn er nog opties? Ik zie ze niet.

Probleem is ook: ik vraag sommige collega’s op het avondfeest en andere gewoon receptie (de meerderheid). Alleen daarover zal er al discussie zijn, dus ik hou mijn hart al vast. Maar dan kunnen ook alleen die collega’s die op avondfeest komen, de viering mee maken…:s

Ik geraak er niet aan uit! Op de duur denk ik nog: we waren beter in de kerk getrouwd J Maar dat wil ik nietJ

Annina
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 509

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik22-3-2013 10:39:32

Ja dat is ne moeilijke hé..

Hoeveel personen kunnen er binnen in het zaaltje voor de viering..
Ik zou dan precies weer redeneren dat er veel mensen die op receptie en avondfeest gevraagd zijn niet naar de viering komen omdat de dag daarvoor al wat langer duurt.. En vaak denk ik dat ze er dan voor kiezen om vanaf de receptie te komen..
Terwijl mensen die naar de receptie alleen uitgenodigd worden makkelijker naar een viering zullen komen als ze daarbij op aansluit..
Of misschien denk ik ook wel helemaal verkeerd??
Ik denk dat ik gewoon overal de viering bij zou opzetten.. 180 personen gaan niet allemaal komen naar de viering hoor..
Ivm collega's.. Dat is ook ne moeilijke ;-)
Ik heb ze allemaal op het avondfeest gevraagd.. Ik wou de keuze daar ook niet in maken om commentaar achteraf te vermijden.. Ik sta in het onderwijs en zit er dus vaak mee samen in ons 'leraarskamertje' en moet er ook vaak mee samenwerken.. En 't stoort mij nu ook niet dat ze er allemaal zullen zijn hoor :-)

Annina
28-9-2013
 Meld misbruik22-3-2013 11:06:18

wij hebben hier 30 collega's...als ik die allemaal vraag, zit ik ongeveer al aan d ehelft van mijn avondfeest (80 man :) )...
Dat was dus geen optie...

De viering niet voor de mensen van avondfeest...dat is onze familie helemaal he...Dus dat kan ook niet * handen in het haar*

Delphine
14-9-2013
 Meld misbruik22-3-2013 16:27:23

Hey Annina,

Wij vragen ook de receptie-gasten niet op de viering. Eerst en vooral omdat het anders veel teveel volk wordt, en anderzijds omdat wij de receptie VOOR de viering houden en de voorganger niet wil dat mensen die al alcohol hebben gedronken, op de viering zijn. Wel een beetje jammer omdat ik weet dat sommige collega's wel graag altijd naar de trouwmis komen, maarja, trouwen is keuzes maken hé. ;)

Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik22-3-2013 20:46:15

Beste Annina,
Onze dagindeling ziet er ook zo uit.
1 ceremonie en dan gemeenschapelijke receptie.
Wij vragen énkel de mensen van het avondfeest ook voor de ceremonie.
Mijn redenering daarachter is, de mensen van het avondfeest zijn de mensen die het dichtst bij je staan. En waarmee je dan ook waarschijnlijke de beste band hebt.
De mensen van de receptie zijn meer kennissen.
Bij ons is er ook een beperkt aantal plaatsen.
Wij geven de mensen van het avondfeest de keuze voor de ceremonie maar vragen wel om te bevestigen op voorhand.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...