TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
22-3-2013 12:43:10
Dan vind ik dat hij zelf met mogelijkheden moet afkomen. Alles afkeuren zonder alternatieven lijkt me wat te eenvoudig. grtz
|
|
eline
8-6-2013
|
22-3-2013 12:47:46
en wat stelt hij dan voor? want gewoon altijd nee zeggen is wel makkelijk natuurlijk! :-) Tenzij hij zelf met andere voorstellen komt die jij ook goed vind, zou ik gewoon zelf de knoop doorhakken. Je kan niet eeuwig blijven zoeken hé? Succes!
|
|
Charmy
25-5-2013
|
22-3-2013 12:53:58
hey Lesley,
Bij ons wordt er live gezongen: binnenkomen doen wij op One and only van Adele vergevingsmoment : A moment like this - Kelly Clarkson na evangelie: The rest of my life : Bruno Mars ondertekening huwelijksregister: Stop de Tijd van marco Borsato na de vredeswens: To make you feel my love - Adele Uittrede ( CD ) : Wedding Day - Bee Gees
mss vind je hier wel iets tussen? Groetjes, Charmy
|
|
Tineke
11-5-2013
|
22-3-2013 14:08:29
Wij hebben: - Intrede: Caribbean Blue (Enya) en Amaranthine (Enya) - Tussenzang (na eerste lezing): If I ain't got you (Alicia Keys) - Ondertekening huwlijksregister: You are the reason (Sarah & Koen Wauters) - Offerande: People help the people (Birdy) - Communie: My kind of love (Emeli Sandé) - Uittrede: You'll be in my heart (Phil Collins)
Wij hebben ook live muziek, maar zowel de in- als de uittrede zullen op CD gespeeld worden.
Succes ermee en laat hem inderdaad wat voorstellen doen, misschien vind jij daar ook wel iets moois tussen!
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
22-3-2013 15:10:14
Ocharme Lesley! Wij zitten zo ver nog niet, maar ik vrees dat ik eind dit jaar met hetzelfde probleem ga zitten. Het is wel niet fair dat je toekomstige dan zelf geen voorstellen doet. En je kunt ook niet blijven wachten he... Ik zou hem dat toch duidelijk maken. Dat hij zelf met liedjes moet afkomen, en als hij dat niet wil dan neem je gewoon jouw liedjes, want anders heb je nog een mis zonder muziek...
|
|
Ann
18-5-2013
|
22-3-2013 17:41:38
Ik zou hem inderdaad dan een zelf laten zoeken! Op alles nee zeggen is gemakkelijk he!
Wij hebben een koor en hebben vrij traditionele muziek in de mis: - Intrede: als de suite binnenkomt 'U wil ik danken Heer', als de bruidskindjes en m'n vriend & ik binnenkomen de bridal chorus - Tussenzang: Zingt Jubilate 418 - Alleluia: Zingt Jubilate 5f - Acclamatie: Zingt Jubilate 414 - Ondertekening huwelijksregister: nog niet beslist - Offertorium: ZJ 673 - Communie: ZJ 660 of 665 - Uittrede: nog niet beslist
Eigenlijk heb ik dat bijna alleen belist, omdat mijn vriend de mis op zich niet zo belangrijk vind maar 't doet omdat 't voor mij wel heel belangrijk is. Maar verder heb ik in alle aspecten als hij iets niet goed vond gevraagd van 'ja oke wat vind je dan wel goed', en als hij dan niks kon zeggen en andere ideetjes ook niet goed vond, ja dan pech he..
Onze openingsdans heeft hij wel zelf gekozen, al wilt hij nu ook niet oefenen..
|
|
Mieke
29-6-2013
|
22-3-2013 23:25:45
Wij hebben a thousand years van Christiana Perri als in trede en daarna in volgorde: And i love you so (sam milby) Zo puur kan liefde zijn( paul de leeuw) altijd heb ik je lief ( clouseau) Promise me you'll try (jenifer Lopez) bedankt lieve ouders (vader abraham) nine million bycycles Kathy meloua omdat dit bij de tekst hoort die ik voor mijn ventje heb geschreven
uittrede you'll never walk alone
|
|
Charmy
25-5-2013
|
23-3-2013 9:20:37
Amaai Tineke Enya - Amarantine is fantastisch - mss dat ik mijn intrede ook in 2 liedjes ga doen. dan kan ik dit op CD laten spelen voor Suite intrede :-)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|