Terug naar overzicht
Hallo!Ik ben er ook helemaal klaar voor! Zenuwen heb ik nog niet, maar die zullen waarschijnlijk nog wel komen.Vandaag 2de pas gehad, en 3 dagen voor huwelijk mag ik nog een laatste keer gaan. Mijn schoenen heb ik nu ook meegekregen en ben ze aan het inlopen :-).Hopelijk inderdaad een beetje mooier weer, maar dat kunnen we niet kiezen...Veel plezier nog, en aftellen maar! :-)Groetjes, Joke
Hey,Mits wat laatste voorbereidingen, verbouwingen en wat tegenslagen zijn we er ook klaar voor! Mijn vriend kreeg vorige week plots een acute appendicitis waardoor hij nu 3 weken thuis is en net op tijd terug in topvorm is! Gelukkig dat dit niet 3 weken later gebeurde! We kijken nu nog des te meer uit naar 13 april en de huwelijksreis erna!!! Nu hopen dat het weer ook nog wat meewil ... .GroetjesEls
Wij trouwen een weekje voor jullie!Ik hoop ook op warmer weer, maar daar heb ik me ergens toch al bij neergelegd.Ik ben vrij rustig want ongeveer alles is in orde.Deze week naar de zaal en ceremoniemeester voor de laatste keer.Kleedje gaan we straks ophalen!!
hallo succes allemaal met jullie droomdag wij trouwen een weekje later en ook zoals de rest is bijna alles klaar en hopen natuurlijk op het weer dat het toch wat mag verbeteren
wauw, jaloers op jullie ...ik zal ook aan jullie denken op deze mooie dag!!normaal gezien gingen wij ook trouwen op 13.04, maar mijn neefje doet deze dag zijn vormsel dus is onze dag verschoven naar 13.07...nog een beetje langer wachten ik duim voor een mooie droge dag! met af en toe een zonnestraal!Kellyx
Wij trouwen ook op 20/4, een weekje later. Gisteren de buitenlocatie bezocht en inderdaad een doodse bedoening. Niks groeit of bloeit.... Na het paasweekend zou het weer helemaal goed worden zeggen ze.... Ik hoop het hoor, anders zal ik maar bibberen in mijn jurk.....