Terug naar overzicht
Ik zou ook wel zo een voorbeeldje hebben... nele85@gmail.com
Hallo , Onze dochter heeft heel veel voorbeeldboekjes mogen meenemen van haar ceremoniemeester . Ze trouwt wel voor de kerk .Misschien kan je ook eens bij jou ceremoniemeester horen .
Hoi! Wij hebben ook rent a priest.De priester stuurde ons een mailtje met de tip nog niet aan het boekje te beginnen zonder eerst bij hem langs te gaan, dat mocht pas 3 mnd voor de trouw zelf.Ik dacht, zo lang wachten.....Nu zijn we bij hem langs geweest, en wat bleek.....Het was echt niet nodig om het boekje al te willen maken. We hebben het samen met hem helemaal in elkaar gestopt. Hij zal alles uittypen en doorsturen naar ons.Tot op dit moment nog niet ontvangen, dus ik kan je niet echt helpen.Maar informeer voor de zekerheid al even bij jullie priester.Groetjes
Ik ben het eens met Evelien op dat vlak. Wij trouwen voor de kerk, en onze priester heeft ons ook gevraagd nog niet naar voorbeelden op zoek te gaan, want we hebben 't echt volledig samen met hem samengesteld. En dat was ook de fijnste manier, bleek achteraf! Dus misschien de persoon die je viering doet contacteren en vragen naar voorbeelden/zijn manier van werken?