Terug naar overzicht
ik ga werken met kleuren .... blauw, groen, geel, rood, paars, ... elke groep , collega's echtgenoot, collega's van mij, familie van mij, familie echtgenoot, vrienden en geburen krijgen ieders een kleur bij het binnenkomen. Ik ga aan mijn tante of nicht vragen of ze de kaartjes willen verdelen (aan de hand van ne lijst dan) per kleur zet ik dan ook een doosje in die kleur op de plaats van iedereen gevuld met suikerbonen ofzo. Als we aan tafel gaan gaan, speelt de DJ een liedje over die welbepaalde kleur : bv bij blauw i'm blue dabedie blablabla (hahaha) en zo leiden wij ieder naar zen plek, en hebben ze ook hun bedankje al gehad, zodat we er niet meer aan hoeven denken als ze naar huis gaan! groetjes
Ja is wel leuk ik d8 ook te werken met la vie en rose the pink panter ma verder geraak ik dus niet dus voor mij zal het nog wat zoekwerk worden ;)
Hay Katrien. Zo'n lijst is op internet te vinden hoor. In het Engels een beetje googlen en je vindt er een heleboel. Ik denk aan green eyes, purple rain, lady in red, ... Succes!
Ik lees hier ook af en toe van de namen afroepen per tafel, maar daar krijg ik eigenlijk echt zo'n schools gevoel bij.. Zoals in 't begin van het jaar als ze afroepen in welke klas je zit.Wij gaan naamkaartjes maken, en dan binnen het naamkaartje staat een quote uit een sprookje, en op de tafels zelf staan de sprookjesnamen!
Ey Lize , ja maar omdat wij met thema roze werken dacht ik enkel roos te nemen, maja niet simpel dus Ann das ook heel tof en hoe bedoel je dat dan met die naamkaartjes als ze binnenkomen geef jij een kaartje met hun naam op dan en roepen ze die dan ook af of hoe zit dat dan juist?
van ons is het in thema liefde is en heb kadertjes gaan halen en daar grote fot's in gestopten en dan kleine gemaakt met de namen erop met de zelfde tekening erin vanop de tafels de kaartjes worden uitgedeeldbij het binnen komen van de zaal
Bij ons is er geen thema. We zorgen dat er op iedere tafel een grote foto van ons twee staat en de gasten krijgen bij het binnenkomen een miniversie. Zo kunnen ze zien aan welke tafel ze zitten. Ik zag het ook niet zitten om af te roepen en met namen van de gasten te werken.