Terug naar overzicht
Dag Nathalie, het ziet er goed uit.Ik heb enkel dit nog:de Ringen .hebben jullie jullie getuigen al?werken jullie met of thema?Gastenboek of praatpaal ofzo, evenloppendoos enzBedankjes voor de ouders en getuigen en eventuweel ook voor de gasten,Tafel namen(feestzaal) en eventuweel versiering.Bedanktkaartjes,Eens na vragen of jullie ook een huwelijkskaars hebben of er zelf voor moeten zorgen.En natuurlijk het bruidsboeket
Ik vind steps een leuke winkel. Is bv in Gent te vinden. Succes!
Candy, de ringen hebben wij op het oog maar moeten nog besteld worden! Onze getuigen hebben we al, gastenboek is in orde, kleur voor feestzaal is gekozen alsook de tafelnamen hebben wij een idee, bedankjes voor gasten zijn wij mee bezig. Enveloppendoos moeten we nog over nadenken alsook cadeautjes voor ouders, getuigen en bruidsmeisje. Iemand trouwens een idee voor cadeautje bruidsmeisje? Ze is 16 jaar. Bruidsboeket doet mijn verloofde, daar zorgt mijn schoonmoeder wel voor. De versiering in de kerk en feestzaal gaan we nog eventjes over nadenken en die huwelijkskaars is pas als we naar de pastoor moeten. Wij zijn met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik het even niet meer weet :-)
Amai, ik denk dat je heel goed op schema zit als ik het zo lees.Wij trouwen 13september en zitten bijlange zover nog niet. bij ons is nog maar juist de zaal in orde, menu nog te kiezen, fotograaf ligt bijna vast (keuze nog maken tussen twee) mijn kleed is in orde en denk dat we dan ver rond zijn... dus als jij al begint te panikeren, houd ik mijn hart al vast :) (we doen wel geen ceremonie dus dat valt weg bij ons, en ook geen ringen, we gaan voor een matchende tattoo maar nog geen benul van welke)Alleszins veel succes nog, je komt er wel :)groetjes!
heb het juist ook nog bij een ander bericht als tip getypt: overloop de dag in je hoofd van detail tot detail; vanaf 's ochtends wanneer je opstaat; wat heb je nodig, wat gebeurt er allemaal, wie is waar, ... zo kom je (in mijn geval) op een hele lijst to-do's ;-)
Ik heb, zoals Nadia al aanhaalde, heel de dag overlopen.Van minuut tot minuut. Alles wat er uitkwam heb ik opgelijst en daarna een excel lijst gemaakt waarop ik kon aanduiden wat: - Er klaar was - Wat nog to do - Tegen waneer, met datums en eventueel door wie -...Dat lijkt misschien heel "controle freak-achtig", maar ik heb nooit stress gehad en alles was tot in de puntjes (én volledig) in orde.Als je hier wat hulp bij wil, laat je mij maar iets weten.Groetjes,Anja
Amai, ik trouw nog voor jou en ben lang zo ver nog niet hoor. Ik krijg een beetje stress als ik dat hier allemaal lees... Volgens mij ben je goed bezig, maar ik ben waarschijnlijk geen referentie