Terug naar overzicht
Ik heb de film nog niet gezien, maar ik vind het wel een prachtig liedje. Ik zou het wel durven gebruiken.
Super mooi liedje. Maar onlangs gehoord op een begrafenis, dus heel dubbel gevoel. Maar als jullie hier zo geen ervaring mee hebben zou ik het wel durven gebruiken.
waarom zou je het niet durven te gebruiken Hanne? Ik vind het een supermooi lied!!
Sommige mensen zullen misschien wel een triestig gevoel hebben bij het liedje omdat de film nogal deprimerend is, maar de tekst an sich is niet zo, dus als je het een mooi nummer vindt, zie ik niet in waarom je het niet zou kunnen gebruiken :).
Als je enkel naar de tekst van het nummer kijkt, vind ik het een mooie liefdesverklaring. Dus zeker ook gepast voor een trouw.Het origineel is trouwens niet van de film; er bestaan andere versies; een hele mooie vind ik het duet van Emmylou Harris & Don Williams: zelfde lied, zelfde tekst, maar andere uitvoering (dus misschien niet de 'triestige' 'broken circle breakdown' connotatie?). Je kan die versie (met songtekst) terugvinden op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=QHoAg-LlVVM.
Hey Hanne,Het origineel (1981) is van Townes Van Zandt, het heeft eerder met liefde dan met verdriet te maken, en we hebben het verleden week nog live akoestisch gezongen tijdens een viering. Geen probleem zou ik zeggen :-)Alvast succes!Xavieri.o. Lovemission
wij gaan het ook gebruikentijdens het gedeelte dat we de overledenen gaan 'betrekken' bij onze vrijzinnige vieringtijdens het oplaten van de balonnen/wensballonen (dat op voorhand wordt opgenomen)
wij gebruiken dit liedje voor mij ( de bruid ) bij het binnenkomen, vind dit absoluut geen liedje voor een begrafenisvind de tekst super mooi !!!niet twijfelen!!