Terug naar overzicht
In welke regio?
liefst Vlaams-Brabant, maar mag ook in Limburg zijn :-)
Wij zijn bij drukkerij Jans, Grote Eggestraat 1, 3520 Zonhoven geweest.Zij bieden zeer goede service tegen een schappelijke prijs.Zeer vriendelijke service, goed advies en bespreekbaarheid.Ik kan hun echt aanbevelen.Wij zijn al jaren klant bij hun en zijn weer zeer tevreden van het drukwerkvan onze trouwuitnodigingen.Moest je er gaan vragen voor jullie uitnodigingen zeg dan maar dat ik jullie gestuurd heb.Ze zal wel weten wie je bedoelt ;-)In elk geval succes met jullie eigen ontwerp, wij hebben standaard uitnodigingen laten drukken maar een humoristische versie ;-), wij houden ook niet zo van de alledaagse dingen.
Drukland of reclameland. Dit is on line te bestellen. Prijs kwaliteit echt super.
Wij hebben ook onze uitnodigingen laten maken door iemand die we kennen en hebben ze laten drukken bij digikingnin Hasselt. We hadden ze de dag later al...
heeft iemand al besteld via reclameland.be? Hoe kan je een voorbeeld zien van de uitnodiging?
wij zijn helaas in koersel bij magenta gegaan...http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=479122&su... ik kan je alleen maar aanraden om er zo ver mogelijk van weg te blijven!