Terug naar overzicht
Hoi MiekeIk heb die vraag hier ook eens gesteld. Veel zal er vanaf hangen hoe goed het kindje jullie kent.Als het jullie heel goed kent, mag dat geen probleem zijn.De kindjes van mijn nicht waren 2 toen ze getrouwd is en zij hebben dat zelfs heel goed gedaan, maar het was natuurlijk wel bij hun eigen mama en papa.GroetjesRebecca11.08.07
Wij hadden 2 kindjes van 2 jaar, 1 van 4 en 1 van 5. Was geen probleem hoor. En ondertussen is ons dochtertje ook als bruidsmeisje gevraagd. Ze zal tegen dan net geen jaar zijn en mss nog niet kunnen stappen, maar dan gaan de andere kindjes, 3 - 2,5 en 1,5 jaar haar meetrekken in een karretje.
hoi,Bij ons zullen de dochtertjes van mijn broer bruidskindjes zijn. Op het ogenblik van ons huwelijk zullen ze 4 en 2 jaar zijn. Ik denk ook wel dat het belangrijk is dat de kindjes je een beetje kennen en dat het goed is om meerdere keren samen te oefenen op de juiste muziek!Succes nog,Sofie27-10-2007
Ons bruidsmeisje, de dochter van de zus van mijn man, is 4 jaar oud. Zij heeft de hele dag bij alles geholpen en heeft dat super gedaan. We hebben wel vantevoren geoefend, vooral in de kerk met in- en uitgaan uiteraard, zodat ze wist wat ze moest doen. Ze vond het zelf ook erg leuk om te doen, ging heel leuk!GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Hallo,Onze bruidsjongens waren 2,5 en 1,5 jaar oud. De enige aanpassing die wij gedaan hebben, is dat ze langs hun ouders de kerk zijn binnengelopen omdat een ker toch vrij groot is voor zo'n kleintjes. Maar dat ging allemaal prima. Je moet natuurlijk niet verwachten dat ze alles perfect doen, maar dat maakt de sfeer net. Mijn jongste neefje heeft bijvoorbeeld meegezongen met het koor omdat hij dat leuk vond. Meteen was alle stress weg.Anne-Marie
Bedankt voor de reacties,Groetjes Mieke