Terug naar overzicht
dag Sara, Ik ben er overlaatst nog info over gaan vragen. Lakenhalle kost ong 500 euro huur dacht ik. Er zijn tafels en stoelen voorzien (wel verouderd)Daarnaast is het vrij van catering. De keuken stelt niet veel voor waardoor er met wanden vaak een deel van de zaal wordt afgezet en daarachter de traiteur. Het is een ruime zaal. Hier gaat zeker 200 man binnen. De huur is voor 1 dag maar als je meerdere dagen wilt en je spreekt dit af met de concierge van de zaal en niet cc diest is dit haalbaar normaal zonder meerprijs. Heeft een enorm mooie architectuur. Nu wij hebben hem niet gekozen door gebrek aan parking en ook dat dit een vrij oude zaal is. Maar mits aankleding kan je hier wel wat moois van maken. Nu er is ook geen buiten aan... wij wilden evt met een bbq werken maar dat betekende dat de traiteur buiten op straat moest gaan staan en dit vonden we niet echt ideaal. Ik denk dat we zo wat in dezelfde regio aan het zoeken zijn dus als je een lijst met zalen wilt... ik heb er al veel afgegaan :)
Dag Marjanbedankt voor je antwoordje. Je mag me altijd je lijst bezorgen! Alvast bedankt!groeten
Dag Sara, Kan je mailtje sturen naar marjan.beets@hotmail.com met de vraag. Dan zal ik het doorsturen.
Ik heb ook interesse in het lijstje! als je wil, mag je me dit nog even bezorgen: derden.karen@gmail.com Bedankt!!