Terug naar overzicht
Hoi Sabrina,Het liedje heet 'Eeuwigheid' en het staat op de CD 'Vanbinnen'. Wij gaan dit liedje gebruiken tijdens het ondertekenen van het huwelijksregister. Dit is de tekst:Streel me, kus me op de wangenBlus mijn verlangenHeel mijn lichaam is van jouFluister zachtjes in m'n orenBij jou ben ik verlorenAls bij geen enkele andere vrouwIk weet nu dat ik oog in oog lig met de wareDaarom dat ik het waagDaarom dat ik je vraag: Blijf jij voor de eeuwigheidBij mij en ben je bereidSamen door het leven te gaan?In goeie of in slechte tijdZo'n vrouw wil ik niet meer kwijt'k Wil jouw naam naast de mijne zien staan Zalig, je handen door m'n harenJe hoeft niet te bedarenHeel mijn wezen schreeuwt om jouKus me ik voel me weer bezwijkenMet niets te vergelijkenIk blijf je lippen altijd trouwIk voel een warmte diep in mijwant sinds je bij me bentKan ik de wereld aanEen leven lang Blijf jij voor de eeuwigheidBij mij en ben je bereidSamen door het leven te gaan?In goeie of in slechte tijdZo'n vrouw wil ik niet meer kwijt'k Wil jouw naam naast de mijne zien staanSamen tot de dood ons scheidtJij hebt mijn ziel bevrijdWil jij voor altaar gaan staan? Groetjes, Kirsten 09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
bedankt Kirsten