Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

boekje

24-3-2013 22:09:22
Met nog 68 dagen op de teller moeten wij gaan beginnen om alles af te werken.
Wij doen een alternatieve viering en vragen ons nu af of we boekjes zouden laten maken voor de viering of niet...
De twijfel komt voor uit 2 dingen.
Ten eerste is het zo dat de voorganger de teksten voor zich zou houden om het voor ons ook zo wat spannend te houden. (We hebben wel zelf teksten mogen aanbrengen, zeggen hoe we onze viering willen enzo)
Maar daarnaast vind ik 't eigenlijk ook weggesmeten geld.
Hoeveel moet je er zo laten maken? Wij verwachten 150 man voor de viering en zo een boekje kost uiteindelijk wel ook wat... En wat doen de meeste mensen? Ze smijten het gewoon in de vuilbak achteraf (als ze het al meenemen naar huis...)

Graag jullie mening!

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 556

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik24-3-2013 22:22:55

Hey Stéphanie,
mss kan je voor de gasten op een mooi papiertje het verloop van de ceremonie printen.
intrede, verwelkoming, geloften, de ringen, de kus, ....
groetjes

Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik25-3-2013 10:09:57

Wij doen ook een alternatieve viering, met zo'n 70 gasten. Wij gaan geen boekje of programma uitdelen. In de eerste plaats een beetje uit luiheid :-) (is toch weer iets wat er extra bij komt...). Maar ook omdat we dit niet echt nodig vinden. Zoals je al aangeeft, belandt dat toch vaak in de vuilbak. En ik wil liever dat iedereen gewoon z'n aandacht erbij houdt op het moment zelf.

Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik25-3-2013 13:38:58

Ik denk dat wij geen boekjes gaan geven. Wil liever dat de mensen aandachtig luisteren dan in hun boekjes zitten te bladeren. Misschien dat we wel een overzichtsblad gaan meegeven zoals Tinne reeds aangaf.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...