Terug naar overzicht
Wij mogen alle decoratie op vrijdagnamiddag al brengen ('s avonds is er een feest die de keuken niet nodig hebben, dus we mogen alles in de keuken zetten). De feestzaal zet al zoveel mogelijk klaar voor wij er zijn. Onze gasten komen vanaf 17u30. Mijn ouders zullen er zijn rond 16u (uit stress, niet uit noodzaak), wij pas tegen 17u. Dat lijkt me ruim voldoende. Je moet er ook niet zitten om te zitten he.
Wij hebben een receptie op 16u en gaan toekomen rond 15.40u-15.45u. Onze feestzaal zet de receptie toch klaar en daar doe ik niks speciaals voor. Zij versieren de tafels enzo. Voor de ons avondfeest (ook met receptie) zijn we dan al ter plaatse. De receptie eindigt normaal om 17.30u en om 18.30u begint de receptie van ons avondfeest. Dan heb ik nog even de tijd om nog een paar dingen in orde te brengen, maar ik ga ook het meeste al laten doen door onze feestzaal (enveloppendoos klaarzetten, gastenboek klaarleggen, tafelnummers plaatsen,...).
Onze receptie start om 18uMaar wij zullen er al om 16u30 - 17u (te zien hoe lang de kerkdienst uitloopt) zijn (met de hele suite). Mijn bedoeling is om op het gemak te zijn en nog eens met de 2 gezinnen een fotoreportage te doen. Vandaar dat we nog wat tijd overhouden.
ons receptie is om 18uur maar zullen al om 17uur aan wezicg zijn zo dat we met de suite toch nog iets kleins kunnen eten en met de suite wat foto samen maken.Kwa versiering betrefeft wij mogen het de dag er voor de vrijdag dus gaan versieren
Bij ons begint de receptie om 17.30u maar wij zullen pas iets later binnenkomen.Als iedereen er al is, omwille van ons intredelied.Groetjes
wij rekenen een klein uurtje daar op voorhand te zijn.Dan kan je zelf nog eens rondkijken of alles naar je zin staat en kan je zelf nog even bekomen.grjtes