Terug naar overzicht
Wij zullen ook een canvas doek doen. En de permanant marker van hema gaan ook goed. Hangt er een beetje af van hoeveel genodigden er zullen zijn hé. waar heb jij die schildersezel gevonden?
De zaal zal de schildersezel voorzien bij ons :-) Wel, ik heb in de AVA alchoholstiften gevonden in verschillende kleuren, en zo zullen de gasten met ongeveer dezelfde kleuren van ons doek, erop kunnen schrijven. Wij zullen een 160-tal gasten hebben...
Wij hadden eerst 1 canvas van 40x40 maar vonden dit precies wat klein... Hebben er dus nog 2 bijgekocht. Wij zullen ook ongeveer 160 gasten hebben (de koppels zullen waarschijnlijk wel eerder samen dan afzonderlijk een berichtje schrijven denk ik). Je moet anders eens rekenen hoeveel vierkante cm iedereen zou hebben om te schrijven als echt elke persoon/koppel iets schrijft. Bij ons zijn het ongeveer 93 koppels/individuele personen, dus met een canvas van 60x60 zou dat 38 vierkante centimeter per koppel/persoon is, dus iets van 6 op 6 cm. Dat lijkt mij wel ok, want niet iedereen schrijft even veel hé. Maar 1 canvas extra voorzien kan mss geen kwaad als je twijfelt?
Ik vind het een minder goed idee...Mijn neef had dat ook en ze hadden dat vol geschreven met zever, stomme tekeningen en de kinderen er op laten kriebelen en ik vond het echt afschuwelijk... Sorry
Tgoh, als ze dat gedaan hebben op een canvas, denk ik dat ze dat even goed zouden gedaan hebben in een gewoon gastenboek... Lijkt mij eerder te liggen aan de gasten dan aan het gastenboek ;)
Ah dat lijkt me nu nog een tof idee om kleine canvasjes te voorzien voor de kids si.
Heeft u soms deze schildersezel nog? Verkoopt of verhuurt u deze? Ik ben op zoek naar één daarmee :)