Terug naar overzicht
Daar moeten wij ook nog aan beginnen... Waar heb jij de teksten gehaald?
Joepie! Super voor jou!Aha wij trouwen op dezelfde dag!Wij zijn nog bezig aan het onze maar het vlot wel. Isabelle, ons teksten hebben we van internet, we hebben zo een boek gekregen van deken, andere voorbeelden van misboekjes (eigenlijk kom je veel dezelfde tegen hoor).
Super. Ik moet daar ook nog aan beginnen, ontzie het echt. Weet niet goed waar beginnen. Maar we moeten nog bij de pastoor gaan voor de eerste keer op 10 april. Ben eens benieuwd. Veel werk gehad aan je misboekje?
hey evy,ik zag er enorm tegenop om met te beginnen, heb er uiteindelijk 2 avonden aan doorgewerkt, met de nodige voorbeelden bij de hand, en het boek van meneer pastoor, heb er wel een beetje een eigen twist aan gegeven, een beetje persoonlijk gemaakt, en ben zelf super tevreden over het resultaat, het is niet zomaar een misboekje maar aan hoe wij veranderd en gegroeid zijn, een mooie herinnering, als je het dan toch zelf maakt doe je het maar best goed vind ik. Ik moest enkel mijn evangelie veranderen en dat is gebeurd! en al de rest is goedgekeurd!dus ja het is veel werk, maar als ik het nu zie, is het met veel voldoening gedaan :-)
@ LesleyZou je me eventueel je misboekje eens willen doormailen als inspiratiebron?Alvast bedankt.nicole.jaeken@telenet.be