Terug naar overzicht
Hey Vero!Ik plan ook dit te doen.Vooral als het bv heel warm zou zijn die dag (in ons geval dan) ik dan 's avonds waarschijnlijk érg verlang naar een kort kleedje. En idd ook om te dansen. Hoe prachtig je trouwkleed ook ik met zo een kanjer dansen kan niet praktisch zijn ;)!Ik wil gewoon als het me beu is een mooi kleedje achter de hand hebben en niet een simpel kleed die ik nog hangen had waardoor ik dan verdwijn tussen de rest.
ik heb een kort kleedje gekocht voor na de openingsdans :)
Het lijkt me zo zonde om de jurk dan al uit te doen...je mag die maar 1 dag aandoen he... Of ben ik daar verkeerd in?
Ik ga ook voor mijn trouwjurk de hele dag. Dit gaat de enige dag zijn wanneer ik hem kan aandoen en dan ga ik all the way. normaal kan mijn jurk opgestroopt worden achteraan, dat gaan ze mij tonen bij afhaling van de jurk. Dat gaat toch ook al helpen, denk ik!
ja was er zelf echt over aan het twijfelen.maar denk dat het uiteindelijk ook de hele dag zal worden.Het kleedje dat ik gekocht had voor eventueel 's avonds, achteraf dan, aan te doen kan ook op andere dagen aan.Toch bedankt voor alle reacties