Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen....

25-3-2013 18:38:50
Hey iedereen

Ik hoorde net van mijn beste vriendin, die mijn vrijgezellen regelt, dat op de vooropgestelde datum een andere heel goede vriendin er niet bij kan zijn, omdat zij dan op reis wil. Deze vriendin zal ook een tekst lezen tijdens onze ceremonie..

Deze vriendin vraagt om het en week vroeger te doen, maar dan zitten twee andere vriendinnen (niet zo close, maar wel close) in de problemen want zij studeren nog en dan zijn het nog examens.

Wat doe ik ermee?
De datum laten staan, en dan maar zonder die heel goede vriendin erbij?
Of vervroegen en het risico lopen dat de twee andere niet mee kunnen?

We zijn maar met 7 dus 2 minder maakt echt wel een verschil.

x

Karen
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 694

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik25-3-2013 20:13:40

als ik het zo lees, lijkt het of jij de knoop eigenlijk wel al hebt doorgehakt; gewoon laten doorgaan ... hoe jammer je het duidelijk ook vindt!!

't is echter sowieso verliezen, omdat je er iemand (of 2) niet bij hebt...

rotkeuze :)

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik25-3-2013 21:56:31

Ja ik weet wat ik "het best" zou doen..maar 't is zo jammer. We zien elkaar al niet heel veel en dat was nog eens een dagje dat we allemaal samen zouden doorbrengen.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik25-3-2013 22:14:17

Doe er gewoon 2 :-)

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik26-3-2013 8:45:11

Is er niet een mogelijkheid dat je het een weekje vooruit zet? Dan kan misschien wel iedereen. Of misschien een heel andere datum?
Ik snap dat je je heel goede vriendin erbij wilt hebben. Zij heeft ook een belangrijke rol op je bruiloft. Of kan ze niet een dagje later met haar reis beginnen? Dan is het probleem ook opgelost!
Overleg gewoon met je vriendinnen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...