Terug naar overzicht
Wij hebben Sono Didier: www.sonodidier.be Zeer goede DJ en ik vermoed zelfs van jullie streek. Wij hebben hem gekozen nadat we hem op een ander trouwfeest aan het werk gehoord hadden. Succes!
Studio Happy music van Aalter
Dag Nicky,Ikzelf ben geboekt die avond maar als je wil kan ik nog een DJ met de nodige ervaring zoeken. Geef maar 'n seintje als je dat wil.Pas op dat je niet de eerste de beste neemt om er vanaf te zijn.Alles komt goed hoor, er zal wel nog wel een goede DJ te vinden zijn.Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Deze datum is momenteel nog vrij.GroetenThierry Heldenbergwww.trouwfuif.com
Das toch zo jammer...en typisch;ik vermoedt dat er vele DJ's rondlopen die hun job in bijberoep doen en het allemaal niet zo nauw nemen; maar ze vergeten dat voor het koppel; die dag ; dé dag van hun leven zou moeten zijnook misschien wel een beetje de fout van het koppel zelf;neem een DJ die full-time als zelfstandige aan de slag is; vraag achter haar of zijn BTW nummer. En meestal zijn zelfstandigen ook de mensen die hun job au serieux nemen omdat zij het zijn die moeten ondernemen op een professionele maniervéél succes Nicky
Hallo Nicky , wij zijn ook van Nijlen en hebben DJ Kris Stagebox.bee-mail: dixie@stagebox.begsm 0473392024Hij woont in de geburen en is een super dj , hij heeft al een paar keer onze feestjes verzorgt , en altijd ambiance .Bel hem zeker eens op
Dat is iets wat heel vaak gebeurt, helaas.Ik kan het niet genoeg zeggen, neem een DJ die alles op contract zet en zorg dat er een clausulle in het contract staat dat als de DJ wegens ziekte, ongeval... niet kan komen hij een vervangende DJ zal voorzien aan dezelfde voorwaarden.Bij mij is het simpel, geen contract is geen feest.
Opluchting!Dj gevonden... deze week uitnodigen schrijven... begint nu echt wel te korten